Počet záznamov: 1  

Marketingom pre úspech v spoločnom podnikaní v turizme

  1. Názov Marketingom pre úspech v spoločnom podnikaní v turizme
    Autorské údajeJozef Orgonáš
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentRozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce : zborník z odbornej konferencie 1. workshopu: Šamorín- Čilistov, 1. októbra. 2015. S. 12-19. - Šamorín- Čilistov : Združenie regionálneho rozvoja cestovného ruchu a ŠK Kormorán, 2015 ; Rozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce odborná konferencia
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá rozvoj regionálny * marketing regionálny * ekonomika priestorová * produkt regionálny * spolupráca regionálna
    Anotácia1. ročník workshopu na tému: "Rozvoj regiónov, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce".
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01205-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.