Počet záznamov: 1
Virálny marketing ako moderný marketingový nástroj
Názov Virálny marketing ako moderný marketingový nástroj Súbežný názov Viral marketing as modern marketing tool Autorské údaje Róbert Šlosár, Štefan Majtán Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 41-42 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky Abstrakt. - I-15-102-00 50 %. - VEGA 1/0546/15 50 % Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01287-020, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1