Počet záznamov: 1  

Kľúčové aspekty inbound marketingu ako novej formy marketingovej komunikácie

  1. Názov Kľúčové aspekty inbound marketingu ako novej formy marketingovej komunikácie
    Súbežný názovKey aspects of inbund marketing as new form of marketing communication
    Autorské údajeRóbert Šlosár, Peter Štetka
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 52-54 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6
    PoznámkyAbstrakt. - I-15-102-00 50 %. - VEGA 1/0546/15 50 %
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01287-025, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.