Počet záznamov: 1  

[Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]

  1. Názov [Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 14, č. 33 (2015), s. 124-125. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746
    Recenz.dok. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu / Kristína Viestová, recenzovali: Viera Cibáková, Vanda Lieskovská, Jan W. Wiktor. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * marketing * história
    AnotáciaRecenzia na publikáciu, ktorá mapuje v komplexnom a mimoriadne podrobnom kontexte vývoj marketingovej teórie od samotného vzniku až po súzčasnosť v konštrukcii rôznych vývojových medzníkov, ktoré sa podpísali pod jej etablovanie nielen v teoretickej, ale následne aj v praktickej rovine.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01333-011, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 33-34

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.