Počet záznamov: 1  

Základy marketingu

  1. Názov Základy marketingu
    Autorské údajeRóbert Štefko a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Jaroslav Ďaďo, Jiří Kern
    Autor Štefko Róbert
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Bačík Radovan
    Ferencová Martina
    Gburová Jaroslava
    Horváthová Miriam
    Hroncová Ivana
    Jurková Jana
    Karas Ľubomír
    Keruľ Rastislav
    Suhányi Ladislav
    Dodecký Jaroslav
    Fedorko Richard
    Mudrík Martin
    Pollák František
    Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďaďo Jaroslav (Recenzent)
    Kern Jiří (Recenzent)
    Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2012. - 415 s. [20,75 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-07-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * prostredie podnikové * analýza swot * segmentácia trhu * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * distribúcia * kanály odbytové * marketing personálny * marketing služieb * plánovanie * kontrola * etika podnikateľská * kódexy etické
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01971-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.