Počet záznamov: 1
Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie
Názov Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie Súbežný názov Factors of Purchasing Healthy Foods As a Starting Point of Marketing Communication Autorské údaje Marta Pavliková, Lukáš Zendulka Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Zendulka Lukáš Zdrojový dokument Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 83-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Poznámky VEGA 1/0066/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá potraviny * zdravie * prieskum * správanie spotrebiteľa * nákup Anotácia Významné trendy v súčasnosti ako rýchle zmeny v stravovaní a v životnom štýle. Zjednocovanie stravovacích návykov. Vnímanie dôležitosti kvality a bezpečnosti konzumovaných potravín. Faktory ovplyvňujúce nákup zdravých potravín. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislavskom kraji. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00578-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1