Počet záznamov: 1  

Marketingové aktivity podniku a meranie ich dosahu na ziskovosť podniku

  1. Názov Marketingové aktivity podniku a meranie ich dosahu na ziskovosť podniku : diplomová práca
    Autorské údajeTímea Molnárová, školiteľ: Milan Oreský
    Autor Molnárová Tímea
    Ďalší autori Oreský Milan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 63 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906449

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.