Počet záznamov: 1  

Participation of Digital Promotion in the Promotional Mix of Small Enterprises

  1. Názov Participation of Digital Promotion in the Promotional Mix of Small Enterprises
    Preklad názvuÚčasť digitálnej propagácie v propagačnom mixe malých podnikov
    Autorské údajeMomčilo Poljić, Dejan Tešić, Neda Košutić
    Autor Poljić Momčilo
    Spoluautori Tešić Dejan
    Košitić Neda
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 23, no. 4 (2018), s. 32-39. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2018. ISSN 2334-6191
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá Bosna a Hercegovina * internet * propagácia * reklama * technológie informačné * firmy
    AnotáciaVyužitie digitálnej propagácie v malých podnikoch v okrese Brčko v Bosne a Hercegovine. Skúmanie významu digitálnej propagácie v porovnaní s ostatnými formami. Určenie miery efektivity a spokojnosti tejto propagácie uvedenými podnikmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF375.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.