Počet záznamov: 1  

Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka

  1. Názov Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka
    Preklad názvuThe Song, Didactic Resource that Integrate Linguistic Skills in the Foreign Language Class
    Autorské údajeDiana Patricia Varela Cano
    Autor Varela Cano Diana Patricia EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 232-240 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Dulebová Irina. ISBN 978-80-972278-4-5
    PoznámkyKEGA 007EU-4/2018
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * jazyky cudzie * komunikácia * kultúra * umenie * študenti * zručnosti
    AnotáciaPieseň ako vhodný materiál na precvičovanie počúvania s porozumením, nie iba pre svoju lingvistickú a poetickú hodnotu, ale pretože predstavuje dôležitý zdroj kultúrnych informácií. Pieseň ako audiovizuálny prostriedok je didaktický nástroj veľmi efektívny a motivujúci a vďaka stručným textom ponúka nekonečné nápady, ktoré sa môžu rozvíjať na hodinách cudzieho jazyka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00197-011, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF869.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.