Počet záznamov: 1  

Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z

  1. Názov Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z : bakalárska práca
    Autorské údajeNikoleta Rybanská, školiteľ: Marián Čvirik
    Autor Rybanská Nikoleta
    Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906376

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce554.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.