Počet záznamov: 1
Impulz aktivuje dobré vystavenie
Názov Impulz aktivuje dobré vystavenie Autorské údaje Tatiana Kapitánová Autor Kapitánová Tatiana Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 48 (7-8/19) (2019), s. 40-42. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá nákup * rozhodovanie * marketing nákupný * správanie spotrebiteľa * zóny Anotácia K impulzívnemu nákupu sa hlási skoro polovica spotrebiteľov. Umožňuje to dobrá ekonomická situácia, spotrebiteľský optimizmus a možnosť výberu. Typickým miestom je pokladničná zóna. Najčastejšie kategórie pre spontánny nákup. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-12
článok
Počet záznamov: 1