Počet záznamov: 1
Trendy vo vývoji CRM systémov
Názov Trendy vo vývoji CRM systémov Súbežný názov Trends of CRM System Development Autorské údaje Peter Zahradník Autor Zahradník Peter EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 628-634 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá firmy * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Zákazník je kľúčový článok podnikového procesu pre ktorýkoľvek podnik. Je preto nevyhnutné sledovať, vytvárať a udržiavať čo najpriaznivejší vzťah medzi podnikom a zákazníkom. V dnešnej dobe sa využívajú systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM systémy. Aktuálne trendy v CRM systémoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00815-073, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 464.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1