Počet záznamov: 1
CRM v telekomunikačnej firme
Názov CRM v telekomunikačnej firme . Časť I. Preklad názvu CRM in a Telecommunication Company. Part I Autorské údaje Miloš Hitka, Andrej Piňák, Silvia Lorincová Autor Hitka Miloš Spoluautori Piňák Andrej Lorincová Silvia Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 37-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzťahy so zákazníkmi * riadenie * telekomunikácie * technológie nové Anotácia Zmena prístupu k samotným zákazníkom telekomunikačných firiem prostredníctvom riadenia vzťahov so zákazníkmi. Identifikácia zmien v postojoch zákazníkov v dôsledku implementácie CRM (customer relationship management) systému do firmy v roku 2014 a následne po implementácii v roku 2018 v závislosti od pohlavia respondentov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 514.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1