Počet záznamov: 1
The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy
Názov The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy Preklad názvu Úloha vzdelávacieho obsahu v digitálnej marketingovej stratégii Autorské údaje Ladislava Knihová Autor Knihová Ladislava Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 162-178. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia elektronická * spotrebitelia * interakcia ekonomická * vzdelávanie * marketing Anotácia Cieľom tejto štúdie je identifikovať, analyzovať a interpretovať úlohu vzdelávacieho obsahu v stratégii digitálneho marketingu. Vzdelávací obsah, formáty a platformy sa skúmajú s cieľom navrhnúť účinné zmeny v koncepcii stratégií digitálnej komunikácie vhodných pre technologické značky. Autorka navrhla model vyhodnotenia zrelosti digitálnej komunikácie ako nástroj pre spoločnosti na vykonávanie spoľahlivého interného auditu procesov digitálnej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 976.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1