Počet záznamov: 1  

Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva

  1. Názov Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva
    Preklad názvuThe Use of identical or similar signs in advertising in terms of competition law
    Autorské údajeRenáta Bačárová
    Autor Bačárová Renáta
    Zdrojový dokument Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. Č. výber (2015), s. 35-43. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2015. ISSN 1339-8040
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá vlastníctvo duševné * ochrana práv priemyselných * vzory chránené * známky ochranné * právo značkové * ochrana informácií * reklama
    AnotáciaPrávna úprava a používanie zhodných alebo podobných označení tovarov alebo služieb v reklame má za cieľ zásadným spôsobom ovplyniť správanie sa adresáta reklamy. Prípady dovoleného a nedovolenéího používania označení, predovšetkým ochranných známok.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: výber

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.