Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0263490
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074203.2
    035
      
    $a 188415 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200513a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aby mala prezentácia úspech... $f Cecília Olexová
    330
      
    $a Tipy, ktoré môžu pomôcť, aby bola prezentácia úspešná. Príprava obsahu a vizualizácie prezentácie. Osobná prezentácia. Improvizovaný prejav - tréning.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263376 $1 011 $a 1335-1508 $1 200 1 $a Personálny a mzdový poradca podnikateľa $v Roč. 25, č. 8 (2020), s.130-132 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006928 $a komunikácia neverbálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $p EUBPHFKMA $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200513 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0306280
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250603083251.5
    035
      
    $a 1280738 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250120d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a spa $d spa $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a El futuro del aprendizaje de idiomas en la era de la inteligencia artificial $d The Future of Language Learning in the Age of Artificial Intelligence $f Allan Jose Sequeira Lopez
    330
      
    $a Umelá inteligencia umožnila vytváranie aplikácií, ktoré prispôsobujú vzdelávanie a ponúkajú okamžitú spätnú väzbu, čím zlepšujú interakciu so študentmi. Diskutuje sa aj o vznikajúcich technológiách, ako je virtuálna realita a chatboty, ktoré uľahčujú pohlcujúce učenie a jazykové precvičovanie v simulovaných prostrediach. Okrem toho sa diskutuje o etických výzvach a výhodách týchto nástrojov vo vzdelávaní, pričom sa poukazuje na to, ako AI dopĺňa tradičné vyučovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306266 $1 010 $a 978-80-225-5208-0 $1 200 1 $a Cudzie jazyky v premenách času XIV $b elektronický zdroj $d Foreign Languages in Changing Times XIV : Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference : November 14, 2024 $e recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14. november 2024 $f zostavovateľ / Editor: Žaneta Pavlíková $g recenzenti / Editorial Consultants: Alica Harajová, Erika Jurišová $v S. 134-144 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2024 $1 215 $a 144 s. [8,88 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0064021 $a Pavlíková $b Žaneta $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0026724 $a Harajová $b Alica $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049551 $a Jurišová $b Erika $4 675 $1 710 12 $a Cudzie jazyky v premenách času XIV $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 14. $e Bratislava, Slovensko $f 14.11.2024
    541
    1-
    $a Budúcnosť učenia sa jazykov v dobe umelej inteligencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007250 $a vzdelanosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0059625 $a Sequeira Lopez $b Allan Jose $p EUBFAJKRS $4 070 $9 100 $f 1986- $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250120 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0113260
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083300.3
    100
      
    $a 20100504d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d fre $d eng $d slo
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Vybrané špecifiká vyjadrovania miesta a času v slovenskom a vo francúzskom jazyku $f Ľubica Petríková
    330
      
    $a Typologicky sú slovenský jazyk a francúzsky jazyk značne odlišné. Prvý patrí medzi flektívne jazyky, druhý má obmedzenú flexiu. Z toho vyplývajú aj rozdiely v odlišnom používaní predložiek vyjadrujúcich kategórie miesta a času. Autorka uvádza najčastejšie chyby v ich používaní u študentov francúzštiny a slovenčiny.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-2-915255-96-6 $1 200 1 $a Ianua ad linguas hominesque reserata II $d Brána jazykov k ľuďom otvorená II $d <La> porte des langues ouverte vers les hommes II $e medzinárodná konferencia, 4. 9. 2009, Paríž $f Zostavovatelia: Elena Melušová, Stanislav Benčič, Diana Jamborová Lemay $g Recenzenti: Patrice Pognan, Silvia Pokrivčáková $v S. 415-418 $1 210 $a Pariž $c Národný inštitút východných jazykov a kultúr v Paríži / Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005738 $a slovenčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002196 $a francúzština
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020948 $a Petríková $b Ľubica $p EUBUJA $9 100 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100504 $g AACR2
  4. SYS0002243
    LBL
      
    00279nx^^^22001453^^450
    005
      
    20040826130932.1
    100
      
    $a 20040430asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    250
      
    $a vedenie ľudí
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 2003
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.