Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0295787
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075245.5
    100
      
    $a 20230821a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Príjmy zamestnanca a výdavky zamestnávateľa z aspektu zákona o dani z príjmov $f Valéria Jarinkovičová
    330
      
    $a Problematika vzťahu medzi príjmami zamestnanca a výdavkami zamestnávateľa z aspektu zákona o dani z príjmov v z. n. p., a to v nadväznosti na práva a povinnosti zamestnancov a zamestnávateľov upravené aj v osobitných predpisoch. Príjmy zamestnancov zo závislej činnosti a posúdenie vynaložených prostriedkov na strane zamestnávateľov – zdaniteľné príjmy na strane zamestnanca a daňovo akceptované výdavky na strane zamestnávateľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295328 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 20, č. 7 (2023), s. 48-64 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006758 $a účtovníctvo daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006766 $a účtovníctvo mzdové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001608 $a daňovníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007285 $a vzťahy pracovnoprávne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0050769 $a Jarinkovičová $b Valéria $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230821 $g AACR2
  2. SYS0296048
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074508.4
    035
      
    $a 1073427 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230905a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnímanie farieb ako prvok usmerňovanie hospodárskej činnosti spotrebiteľov $d Perception of Colours As an Element Guiding the Economic Activity of Consumers $f Jana Migrová, Marián Čvirik
    301
      
    $a VEGA 1/0354/22
    330
      
    $a Predkladaný príspevok sa zaoberá problematikou zmyslového marketingu, konkrétne vizuálneho marketingu. Vizuálny marketing sa ako taký zameriava na vnemy získané zrakom, pričom sa bližšie zaoberáme farbou. V teoretickej časti charakterizujeme farebné atribúty ako aj symboliku, ktorá zohráva dôležitú úlohu v kontexte marketingovej komunikácie. V rámci praktickej časti uvádzame výsledky primárneho prieskumu zameraného na skúmanie vnímania vybraných farieb, asociácií s vybranými farbami, ako aj vplyvu vybraných demografických faktorov ako je pohlavie a vek. Výsledky naznačujú určitý význam pohlavia a veku v kontexte farebných parametrov. Výsledky je možné využiť ako doplnok k znalostnej báze v predmetnej problematike, ako aj v praxi pre marketingových manažérov a podnikateľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295331 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 15, č. 1 (2023), s. 53-69 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0073340 $a marketing senzorický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002087 $a farby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081927 $a Migrová $b Jana $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230905 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0006932
    LBL
      
    00355nx^^j22001573^^450
    005
      
    20100526095203.1
    100
      
    $a 20050524asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a kultúra podnikania
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050524
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 425 $b Súbor spoločných hodnotových preferencií a spoločný spôsob myslenia, ktoré sa prejavujú v konaní podnikateľov. Kultúra podnikania je výsledkom dlhodobého procesu. Kultúru podnikania a jeho tradíciu významne ovplyvňuje aj národná kultúra. Úsilie podnikateľov cieľavedome sa starať o kultúru podnikania vychádza z poznatku, že kultúra v podnikaní je hospodárskym faktorom úspechu.
    836
      
    $d 20050524
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.