Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0277516
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20241025135903.9
    017
    70
    $a 10.1051/shsconf/202111503004 $2 DOI
    035
      
    $a 316464 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210726d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Consumer Protection in the Conditions of the Slovak Republic in Line with the Harmonization of Legislation and Consumer Rights Within the EU $f Stanislava Deáková, Sylvia Bukovová
    301
      
    $a KEGA 002EU-4/2019
    330
      
    $a Analýza podmienok a možností pomoci spotrebiteľom pri ochrane ich práv na Slovensku, aj ako člena Európskej únie s podmienkami vyplývajúcimi z harmonizácie práv. Možnosti ochrany spotrebiteľa na základe zhodnotenia údajov dostupných v štatistických zdrojoch (Slovenská obchodná inšpekcia) počas rokov 2016 až 2019. Súčasný stav frekvencie začatých jednotlivých konaní, spolu s ich rozborom (napr. počet a výška pokút, rozdelenie podľa právnických a fyzických osôb či druhov tovarov).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277425 $1 011 $a 2261-2424 $1 200 1 $a Current Problems of the Corporate Sector 2021 $b elektronický zdroj $e 18th International Scientific Conference $g Edited by: Dana Hrušovská, Mária Kmety Barteková, Monika Raková, Mária Trúchlíková $v Pp. [1-9] online $1 210 $a Paris $c Édition Diffusion Presse Sciences $d 2021 $1 215 $a [320 s.] [25 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076649 $a Kmety Barteková $b Mária $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076814 $a Raková $b Monika $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0079759 $a Trúchliková $b Mária $4 340 $1 710 12 $a Current Problems of the Corporate Sector 2021 $b International Scientific Conference $d 18. $e Bratislava, Slovak Republic $f 20.05.2021
    541
    1-
    $a Ochrana spotrebiteľa v podmienkach Slovenskej republiky v súlade s harmonizáciou právnych predpisov a práv spotrebiteľov v rámci EÚ
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003904 $a ochrana spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053823 $a právo spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010585 $a právo európske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002493 $a inšpekcia štátna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0092993 $a Slovenská obchodná inšpekcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0012820 $a Deáková $b Stanislava $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1974- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0020042 $a Bukovová $b Sylvia $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1959- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210726 $g AACR2
    830
      
    $a Oblasť výskumu a rok vykazovania sú uvedené na základe e-mailu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0010395
    LBL
      
    00248nx^^a22001213^^450
    005
      
    20060227111536.6
    100
      
    $a 20060227asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kušová $b Drahomíra
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060227
  3. SYS0306517
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250124144510.5
    035
      
    $a 1285614 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250124d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education $f Mária Dolná
    301
      
    $a KEGA 035EU-4/2022
    330
      
    $a Umelá inteligencia (AI) transformuje vzdelávanie v ranom detstve pomocou nástrojov, ako sú inteligentní asistenti a interaktívne hry. získavanie skúseností. Očakáva sa, že trh s umelou inteligenciou vo vzdelávaní vzrastie zo 4 miliárd USD v roku 2022 na 30 miliárd USD do roku 2032, čo bude odrážať jej rastúce prijatie. Umelá inteligencia podporuje personalizované vzdelávanie a inkluzívnosť a podporuje deti s rôznymi potrebami. Je však potrebné riešiť problémy, ako je nadmerné spoliehanie sa na technológiu, zdravotné problémy, digitálne nerovnosti a riziká obsahu. Vyvážený prístup integrujúci umelú inteligenciu s tradičnými metódami a zabezpečenie spravodlivého prístupu maximalizuje jej potenciál obohatiť rané vzdelávanie a pripraviť študentov pripravených na budúcnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306469 $1 010 $a 978-80-225-5213-4 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $e Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference $e November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice $f Reviewers: Vincent Jakub, Hana Staňková $v Pp. 40-49 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2024 $1 215 $a CD-ROM 73 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0089981 $a Staňková $b Hana $4 675 $1 710 12 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) $b International Scientific Conference $d 26. $e Košice, Slovakia $f 20.-22.11.2024
    541
    1-
    $a Výhody a nevýhody používania AI v počiatočnej fáze vzdelávania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0089684 $a školy materské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0082894 $a Dolná $b Mária $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1989- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250124 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYSr046104
    LBL
      
    01859naa^^2200373^^^450
    005
      
    20230808082648.1
    100
      
    $a 20020911a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vzdelávacia politika a vplyv súčasných spoločenských podmienok $f Iveta Dudová
    330
      
    $a Dôsledky vplyvu informačnej spoločnosti na charakter práce, organizáciu výroby a zamestnanosť. Funkcie štátu vo vzťahu k vzdelávaniu. Tendencie vývoja vo vzdelávaní v EÚ. Princípy realizácie vzdelávacej politiky EÚ. Hodnotenie efektívnosti vzdelávania. Vybrané charakteristiky vzdelávacieho systému v SR. Štruktúra nerzamestnaných podľa vzdelania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039038 $1 011 $a 1335-4582 $1 200 1 $a Dialógy o ekonomike a riadení $e odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov $v Roč. 4, č. 10 (máj 2002), s. 64-70 $1 210 $a Bratislava $c Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2002
    610
    1-
    $a vzdelávanie $9 eu_un_auth*h0007251
    610
    1-
    $a kvalifikácia $9 eu_un_auth*h0003006
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    610
    1-
    $a Európska únia $9 eu_un_auth*h0002048
    610
    1-
    $a spoločnosť informačná $9 eu_un_auth*h0005849
    610
    1-
    $a technológie informačné $9 eu_un_auth*h0006433
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037565 $a politika vzdelávania
    610
    1-
    $a zamestnanosť $9 eu_un_auth*h0007324
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021741 $a Dudová $b Iveta $p EUBFNHKSR $4 070 $T Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020911 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.