Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0010853
    LBL
      
    00221nx^^a22001093^^450
    005
      
    20060411113102.8
    100
      
    $a 20060411asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Budai $b Peter
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060411
  2. SYS0238201
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073843.3
    100
      
    $a 20171214d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový informačný systém $f Cyril Závadský, Jakub Chlopecký, Karel Bařinka
    301
      
    $a SP2017/17
    330
      
    $a Budovanie marketingového informačného systému. Zdroje informácií pre MarIS. Externé zdroje marketingových informácií. Marketingový výskum. Informačné toky a užitočnosť marketingových informácií. Systém na podporu rozhodovania. Očakávaná hodnota marketingových informácií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0237875 $1 010 $a 978-80-225-4447-4 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26.-30.6.2017, Košice, Slovenská republika $f organizačný výbor a editor: Miriam Mitrová, Jaroslav Dugas $g recenzenti: Vincent Jakub, Aneta Bobenič Hintošová $v S. 82-85 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [135 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0026742 $a Dugas $b Jaroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014519 $a Bobenič Hintošová $b Aneta $4 675 $1 710 12 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 9. $e Košice, Slovensko $f 26.-30.6.2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066979 $a Závadský $b Cyril $p EUBPHFKJK $4 070 $9 34 $f 1971- $T Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069463 $a Chlopecký $b Jakub $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069464 $a Bařinka $b Karel $4 070 $9 33
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171214 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.