SYS | | 0305295 |
LBL | | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ |
005 | | 20241126160211.7 |
035 | | $a 1255505 $2 CREPC2 |
100 | | $a 20241125d2024łłłłm--y0sloc0103----ba |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | | $a SK |
200 | 1- | $a The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education in V4 Countries $d Vplyv pandémie COVID-19 na vzdelávanie v krajinách V4 $f Martin Bosák, Jaroslav Dugas, Erik Boltun |
301 | | $a VEGA 1/0713/24 |
301 | | $a KEGA 035EU-4/2022 |
330 | | $a Celosvetová pandémia COVID-19 v rokoch 2020-2022 ovplyvnila život na celom svete po zdravotnej a spoločenskej stránke. Počas tohto obdobia vzdelávacie inštitúcie boli čiastočne alebo úplne zatvorené a mnohé z nich prešli na online vzdelávanie. V rámci vzdelávania v súvislosti s pandémiou boli prijaté opatrenia, na základe ktorých žiaci a študenti boli vyučovaní z domu, pričom sa vo zvýšenej miere začali využívať moderné technológie. Manažovanie pandémie v jednotlivých štátoch bolo rôzne a rôzne boli aj výsledky. Štúdia OECD PISA zisťuje funkčnú gramotnosť žiakov v posledných rokoch povinnej školskej dochádzky a jej výsledky mnohé napovedajú. Výsledky štúdie PISA z roku 2022 v pohľadu krajín V4, kde Slovensko zaostáva vo všetkých parametroch. |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0305185 $1 010 $a 978-80-225-5176-2 $1 200 1 $a "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" $e Proceedings of the International Scientific Conference $e 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava $f Editors: Petra Szaryszová, Miroslava Barkóciová, Karin Karamanová $g Reviewers: Beáta Gavurová, Pavel Černota $v Pp. 138-143 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2024 $1 215 $a 288 s. [14,4 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049280 $a Szaryszová $b Petra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0082893 $a Barkóciová $b Miroslava $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0093348 $a Karamanová $b Karin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0025497 $a Gavurová $b Beáta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0093349 $a Černota $b Pavel $4 675 $1 710 12 $a "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" $b The International Scientific Conference $e Zemplínska Šírava, Slovakia $f 15.-17.10.2024 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0044862 $a inštitúcie vzdelávacie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0012103 $a OECD |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0036711 $a Bosák $b Martin $p EUBPHFKEM $4 070 $9 34 $f 1967- $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0026742 $a Dugas $b Jaroslav $p EUBPHFKEM $4 070 $9 33 $f 1967- $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0089797 $a Boltun $b Erik $p EUBPHFKKM $4 070 $9 33 $f 1984- $q E $T Katedra kvantitatívnych metód PHF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20241125 $g AACR2 |
T85 | | $x existuji fulltexy |