Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0279593
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074334.0
    035
      
    $a 431731 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20211110a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako riešiť konflikty v organizácii $f Cecília Olexová
    330
      
    $a Vnútroskupinové a medziskupinové konflikty na pracovisku, spôsoby a zásady ich riešenia. Schopnosť riešiť konflikty na pracovisku ako dôležitá schopnosť manažéra, pretože sa tak napomáha zmierniť negatívnu pracovnú atmosféru, zlepšiť tímovú spoluprácu a riešiť problémy. Všeobecné zásady a pravidlá počas komunikácie pri riešení konfliktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0278847 $1 011 $a 1335-1508 $1 200 1 $a Personálny a mzdový poradca podnikateľa $v Roč. 26, č. 14-15 (2021), s. 179-181 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002835 $a konflikty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002982 $a kultúra pracoviska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005152 $a prostredie pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005726 $a skupiny pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005417 $a riadenie personálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004149 $a personalistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $p EUBPHFKMA $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211110 $g AACR2
    830
      
    $a Kód oblasti výskumu (080) je v zázname uvedený na základe e-mailu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0295380
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083949.8
    017
    70
    $a 10.33543/q.2023.13 $2 DOI
    035
      
    $a 1065249 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230713d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Comparison of Corporate Hospitality of Two Chosen Companies As Part of Their Corporate Identity in the International Environment $f Sonia Krajčík Danišová
    301
      
    $a KEGA 003EU-4/2022
    330
      
    $a Firemné pohostinské aktivity sú jedným z mnohých indikátorov firemnej identity firiem, konkrétne firemného imidžu a firemnej kultúry. Cieľom príspevku bolo analyzovať podnikové pohostinské aktivity dvoch nemeckých spoločností – Lidl a Wilo. V prieskume bola použitá metóda rozhovorov so zástupcami oboch spoločností na Slovensku a analýza webových stránok slovenských dcérskych spoločností. Hlavným zistením bolo, že podnikovým pohostinským aktivitám sa na Slovensku v porovnaní s Nemeckom nevenuje veľká pozornosť a ich propagácia na stránkach slovenských dcérskych spoločností je minimálna. Táto skutočnosť negatívne ovplyvňuje budovanie pozitívneho imidžu spoločnosti bez ohľadu na to, či tieto spoločnosti patria medzi lídrov na trhu alebo majú viacero silných konkurentov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295361 $1 010 $a 978-80-87952-38-2 $1 200 1 $a QUAERE 2023 $b elektronický zdroj $d QUAERE 2023: Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD Students and Assistants, June 26 – 29, 2023, Hradec Králové, The Czech Republic $e recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika $h roč. XIII. $v S. 98-104 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023 $1 215 $a 1278 s. $1 710 12 $a QUAERE 2023 $b Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference $d 13. $e Hradec Králové, Česká republika $f 26.-29.06.2023
    541
    1-
    $a Porovnanie firemnej pohostinnosti dvoch vybraných spoločností ako súčasti ich firemnej identity v medzinárodnom prostredí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002926 $a korporácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070803 $a Krajčík Danišová $b Sonia $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1981- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2
    830
      
    $a fm: projekt nie je uvedený na formulári EPCA
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0295378
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083949.7
    017
    70
    $a 10.33543/q.2023.13 $2 DOI
    035
      
    $a 1065246 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230713d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Comparison of CSR of Two Chosen Companies As Part of Their Corporate Identity in the International Environment $f Sonia Krajčík Danišová
    301
      
    $a KEGA 003EU-4/2022
    330
      
    $a Aktivity spadajúce do kategórie spoločensky zodpovedného podnikania (CSR) sú jedným z mnohých indikátorov firemnej identity, konkrétne firemného imidžu a firemnej kultúry. Cieľom príspevku bolo analyzovať takéto aktivity dvoch amerických spoločností IBM a Dell na slovenskom trhu. V prieskume bola použitá metóda rozhovorov so zástupcami oboch spoločností na Slovensku a analýza webových stránok slovenských dcérskych spoločností. Porovnaním týchto aktivít v amerických materských spoločnostiach s ich slovenskými dcérskymi spoločnosťami sa zistilo, že CSR aktivitám sa na Slovensku stále nevenuje taká pozornosť v porovnaní s Nemeckom, Spojeným kráľovstvom či USA. To má negatívny vplyv na budovanie pozitívneho imidžu spoločnosti, či už sú tieto spoločnosti lídrami na trhu, alebo majú viacero silných konkurentov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295361 $1 010 $a 978-80-87952-38-2 $1 200 1 $a QUAERE 2023 $b elektronický zdroj $d QUAERE 2023: Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD Students and Assistants, June 26 – 29, 2023, Hradec Králové, The Czech Republic $e recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika $h roč. XIII. $v S. 93-97 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023 $1 215 $a 1278 s. $1 710 12 $a QUAERE 2023 $b Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference $d 13. $e Hradec Králové, Česká republika $f 26.-29.06.2023
    541
    1-
    $a Porovnanie sociálnej a spoločenskej zodpovednosti firiem dvoch vybraných spoločností ako súčasť ich firemnej identity v medzinárodnom prostredí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002926 $a korporácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070803 $a Krajčík Danišová $b Sonia $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1981- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2
    830
      
    $a fm: projekt nie je uvedený na formulári EPCA
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0298714
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074531.7
    035
      
    $a 1127337 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Enterprise Social Media $f Anna Hamranová, Benita Beláňová
    301
      
    $a VEGA 1/0662/23
    330
      
    $a Cieľom príspevku je charakterizovať pojem podnikové sociálne médiá (Enterprise Social Media, ESM) z pohľadu viacerých autorov, preskúmať vybrané výsledky prieskumu Eurostatu o využívaní ESM pre jednotlivé podnikateľské sektory v rámci Európskej únie a porovnať ich s vybranými výsledkami vlastného prieskumu realizovaného v podnikoch pôsobiacich na Slovensku. V príspevku sú použité štandardné metódy vedeckej práce: analýza, syntéza, komparácia a selekcia na analýzu domácej a zahraničnej literatúry, dotazníkový prieskum v podnikoch na Slovensku, štatistické metódy (deskriptívna štatistika a kontingenčné tabuľky na vyhodnotenie výsledkov dotazníkového prieskumu) a syntéza na formulovanie záverov a odporúčaní. Hlavné zistenie ukazuje, že využívanie sociálnych médií na Slovensku najvyššie hodnotia podniky v informačnom a komunikačnom sektore.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298400 $1 010 $a 978-80-225-5058-1 $1 200 1 $a Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] $b elektronický zdroj $e Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $e 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic $f Editorial and Compilation Works: Radka Lešková $g Scientific Reviewers: Štefan Majtán, Mojmír Kokles $v Pp. 362-370 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 516 s. [48,69 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090396 $a Lešková $b Radka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020069 $a Kokles $b Mojmír $4 675 $1 710 12 $a Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $b International Scientific Conference $e Bratislava, Slovak Republic $f 19.10.2023
    541
    1-
    $a Podnikové sociálne médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005151 $a prostredie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004443 $a Hamranová $b Anna $p EUBFPMKIM $4 070 $9 50 $f 1957- $T Katedra informačného manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0038285 $a Beláňová $b Benita $p EUBFPMKIM $4 070 $9 50 $f 1973- $T Katedra informačného manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0196624
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231116122155.9
    100
      
    $a 20150119a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ľudské zdroje a korporátna spoločenská zodpovednosť $f Ken Moore
    330
      
    $a Korporátna spoločenská zodpovednosť CSR (Corporate Social Responsibility) alebo spoločensky zodpovedné podnikanie. CSR ako spôsob integrácie ekonomických, sociálnych a environmentálnych cieľov biznisu organizácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252080 $1 011 $a 1335-1729 $1 200 1 $a Manažér $e časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov $v Roč. 19, zoš. 75 (4/2014), s. 18-19 $1 210 $a Bratislava $c IBIS partner $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037187 $a filantropia
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040936 $a Moore $b Ken $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150119 $g AACR2
  6. SYS0014043
    LBL
      
    00524nx^^^22002053^^450
    005
      
    20220421103855.7
    100
      
    $a 20061213asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Martyniv $b Halina
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20061213
  7. SYS0281028
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074350.9
    035
      
    $a 449063 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220117d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Politika firemnej pohostinnosti vybraných TNK ako jeden z ukazovateľov ich korporátnej identity $d Corporate Hospitality of Selected TNC as one of the Indicators of their Corporate Identity $f Sonia Krajčík Danišová
    330
      
    $a Analýza aktivity firemnej pohostinnosti dvoch amerických spoločností – Dell a IBM. V prieskume bola použitá metóda rozhovoru so zástupcami oboch spoločností na Slovensku a analýza webových stránok slovenských dcérskych spoločností. Hlavným zistením bolo, že aktivitám firemnej pohostinnosti sa na Slovensku v porovnaní s USA nevenuje rovnako veľká pozornosť, resp. ich propagácia na webstránkach slovenských dcérskych spoločností je minimálna. Táto skutočnosť negatívne vplýva na budovanie pozitívneho korporátneho imidžu, bez ohľadu na to, či tieto spoločnosti patria na trhu k lídrom, alebo či majú niekoľko silných konkurentov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277535 $1 010 $a 978-80-225-4832-8 $1 011 $a 2585-9404 $1 200 1 $a Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2021 $b elektronický zdroj $d Economic, Political and Legal Issues of International Relations 2021 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 4. júna 2021 = Proceedings of an International Scientific Conference Held Online June 4, 2021 $g zostavovatelia zborníka/Editors: Andrej Kiner, Zuzana Rozkošová, Terézia Seresová, Lenka Tomečková, Eva Vlková $g recenzenti/Reviewers: Michael Augustín, Lucia Bocková, Peter Csányi... [et al.] $v S. 263-270 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 441 s. [37,25 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0070888 $a Kiner $b Andrej $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0070994 $a Rozkošová $b Zuzana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0079835 $a Seresová $b Terézia $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0079836 $a Tomečková $b Lenka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0021337 $a Vlková $b Eva $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0020126 $a Augustín $b Michael $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0058268 $a Bocková $b Lucia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073244 $a Csányi $b Peter $4 675 $1 710 12 $a Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2021 $b medzinárodná vedecká konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 04.06.2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070803 $a Krajčík Danišová $b Sonia $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1981- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0278365
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074327.2
    035
      
    $a 419642 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210908a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Problémová komunikácia v práci manažéra $f Cecília Olexová
    330
      
    $a Komunikácia vo vnútri organizácie sa orientuje na zamestnancov a manažérov a prechádza všetkými manažérskymi činnosťami, či už ide o plánovanie, organizovanie, vedenie, kotrolu. Nedostatočná vnútorná komunikácia spôsobuje viac ako 60% problémov v organizácii. Do repertoára manažérskych činností preto patrí kritika, znižovanie nepriaznivých dôsledkov fám, komunikácia v čase krízy a oznamovanie informácií s negatívnym dosahom na zamestnancov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0278062 $1 011 $a 1335-1508 $1 200 1 $a Personálny a mzdový poradca podnikateľa $v Roč. 26, č. 12-13 (2021), s. 148-150 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $p EUBPHFKMA $4 070 $f 1976- $9 100 $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210908 $g AACR2
    830
      
    $a Kód oblasti výskumu (080) je v zázname uvedený na základe e-mailu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0288638
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221107121940.1
    017
    70
    $a 10.46286/msi.2022.17.2.1 $2 DOI
    100
      
    $a 20221107a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sustainability – Integration and Communication in German Manufacturers $f Marcus Diedrich
    330
      
    $a Manufaktúra je kompletnou výrobnou organizáciou spotrebného tovaru, technického tovaru alebo potravín – v každom prípade fyzických produktov. Na rozdiel od remeselníckych podni kov vyrába manufaktúra výrobky sériovo, čo znamená, že sa dajú kúpiť viackrát za dlhší čas. Výsledkom je sortiment tohto výrobcu. Produkty manufaktúry sa vyznačujú vysokou úrovňou vertikálnej integrácie – zvyčajne od suroviny cez celý výrobný proces až po hotový výrobok pod jednou strechou určených pre maloobchodníkov alebo zákazníkov. Vyrábané produkty sú vo svojej podstate udržateľné, pretože sú navrhnuté na dlhodobé používanie. Manufaktúry sú zvyčajne rodinné firmy, ktoré fungujú ekonomicky udržateľným spôsobom. Ale čo ostat né dimenzie udržateľnosti, teda ekologická a sociálna? Je udržateľnosť zakotvená v stratégii spoločnosti? Považuje sa udržateľnosť za konkurenčnú výhodu a prejavuje sa v podnikovej komunikácii? Na tieto otázky odpovedá predložený príspevok.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288347 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 17, č. 2 (2022), s. 2-15 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2022
    541
    1-
    $a Udržateľnosť – integrácia a komunikácia u nemeckých výrobcov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007161 $a výrobcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003204 $a manufaktúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005040 $a proces výrobný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064502 $a Diedrich $b Marcus $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221107 $g AACR2
  10. SYS0282257
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240319121354.5
    100
      
    $a 20220302a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The Impact of the New Technologies on Managing Projects Funded by Interreg Central Europe with Migrants as the External Stakeholders during the COVID-19 Pandemic $f Anna Drabina, Sylwia Liburska-Kryzek, Katarzyna Wójcik
    330
      
    $a Nápomocnosť nových IT nástrojov na riadenie projektov. Po období pandémie sa It nástroje riadenoa stali úplnou nevyhnutnosťou. Či projektoví manažéri, zaoberajúci sa veľkými medzinárodnými projektami, založenými na mäkkých zručnostiach s nutnosťou rýchlej komunikácie s interne a externe zainteresovanými stranami sú presvedčení, že budú pracovať s novými IT nástrojmi a považujú ich za užitočné.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0282128 $1 011 $a 1802-8527 $1 200 1 $a Trendy ekonomiky a managementu $e [vědecký časopis] $d Trends economics and management $v Roč. 15, č. 38 (2021), s. 9-22 $1 210 $a Brno $c Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně $d 2021
    541
    1-
    $a Vplyv nových technológií na riadenie projektov financovaných programom Interreg Central Europe pre migrantov ako externe zainteresované strany počas pandémie COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003632 $a nástroje pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003633 $a nástroje riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002964 $a projekty medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007030 $a vylúčenie sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0084040 $a Drabina $b Anna $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0084041 $a Liburska-Kryzek $b Sylwia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0084042 $a Wójcik $b Katarzyna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220302 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.