Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0287302
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220819095740.5
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2022-2-008 $2 DOI
    100
      
    $a 20220819a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect $f Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková
    330
      
    $a Skúmanie vplyvu kvality služieb a marketingu sociálnych médií na udržanie si zákazníkov v hoteloch. Hodnotenie, ako spokojnosť zákazníkov, povedomie o značke a imidž značky sprostredkúvajú túto asociáciu. Testovanie hypotézy bolo urobené pomocou korelačnej a regresnej analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287255 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 25, č. 2 (2022), s. 118–133 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2022
    541
    1-
    $a Zlepšuje kvalita služieb a marketing sociálnych médií udržanie si zákazníkov v hoteloch? Testovanie efektu mediácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086240 $a Cheraghalizadeh $b Romina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018455 $a Dědková $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220819 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0035253
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20100831114059.4
    100
      
    $a 20100831asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Eisend $b Martin
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100831
  3. SYSr035803
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231002095734.0
    100
      
    $a 19990817a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Model spotřeby domácností v letech 1994-1998 $f Jan Filáček
    330
      
    $a Určenie spotrebnej funkcie domácností v období od roku 1994 po súčasnosť. Kvôli nestacionárnemu a sezónnemu charakteru väčšiny časových radov sú k analýze spotreby domácností použité ročné diferencie. Regresná analýza ukázala, že spotreba domácností je závislá na disponibilnom dôchodku a bohatstve (peňažná zásoba) domácností. Nevýznamnými faktormi sú zmena menového kurzu, očakávania o výške budúcich príjmov a inflácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123884 $1 011 $a 0015-1920 $1 200 1 $a Finance a úvěr $v Roč. 49, č. 7 (1999), s. 427-437 $1 210 $a Praha $c UK Praha, Fakulta sociálních věd $d 1999
    541
    1-
    $a Model of household consumption in the Czech Republic in 1994-1998
    610
    1-
    $a spotreba $9 eu_un_auth*h0005884
    610
    1-
    $a domácnosti $9 eu_un_auth*h0001796
    610
    1-
    $a produkt domáci hrubý $9 eu_un_auth*h0005052
    610
    1-
    $a modely $9 eu_un_auth*h0003397
    610
    1-
    $a Česko $9 eu_un_auth*h0001544
    610
    1-
    $a škola očakávaní racionálnych $9 eu_un_auth*h0006247
    610
    1-
    $a analýza regresná $9 eu_un_auth*h0001097
    610
    1-
    $a metóda štvorcov najmenších $9 eu_un_auth*h0003302
    610
    1-
    $a modely spotreby $9 eu_un_auth*h0003451
    610
    1-
    $a 1994-1998
    675
      
    $a 330.567 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000090 $x Použitie národného dôchodku. Spotreba
    700
    -1
    $a Filáček $b Jan $3 eu_un_auth*p0050907 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990817 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://journal.fsv.cuni.cz/storage/2601_199907jf.pdf

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.