Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0052541
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20240703125422.2
    035
      
    $a 105810 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20130910asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Sáčeková $b Iveta $5 h
    500
    -1
    $3 eu_un_auth*p0035855 $a Fodranová $b Iveta $f 1959- $5 g
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130910
  2.  

    SYS0042213
    LBL
      
    02287nas1$2200421$$$450$
    005
      
    20230907105620.7
    011
      
    $a 1109-8597
    100
      
    $a 20060522a20039999m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GR
    110
      
    $a aja
    200
    1-
    $a SEEJE $e South-Eastern Europe journal of economics $e the official journal of the Association of South-Eastern Europe Economic Universities
    207
    -0
    $a [Vol. 1, no. 1 (2003)]-
    210
      
    $a Thessaloniki $c University of Macedonia
    326
      
    $a 2x ročne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006926 $a veda ekonomická
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0011242 $a Association of South-Eastern Europe Economic Universities $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060522 $g AACR2
    910
      
    $r 2006-2011 $u D
  3. SYS0260309
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074123.1
    035
      
    $a 158112 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191212d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Štrukturálna analýza vybraných odvetví kreatívneho priemyslu $d Structural Analysis of Selected Branches of the Creative Industry $f Daniela Rybárová
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    330
      
    $a Odvetvia kultúrneho a kreatívneho priemyslu. Vybrané ekonomické činnosti kreatívneho priemyslu podľa SK NACE. Vývoj počtu podnikov vybraných činností kreatívneho priemyslu v období od 2008 do 2017 v SR. Vývoj tržieb podľa vybraných činností kreatívneho priemyslu v období 2008-2017 v SR. Vývoj pridanej hodnoty podľa vybraných činností kreatívneho priemyslu v období 2008-2017 v SR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260081 $1 010 $a 978-80-225-4656-0 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku XIII $b elektronický zdroj $d Economy, Finance and Business Management XIII., Proceedings of Scientific Papers on the Occasion of the Science and Technology Week; $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen XIII., das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $f zostavovatelia (Editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti: Miroslav Grznár, Milan Rajňák $v S. 497-504 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 655 s. [32,75 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048631 $a Rajňák $b Milan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001105 $a analýza štruktúrna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001134 $a architektúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066941 $a Rybárová $b Daniela $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1967- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191212 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0307392
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250228120105.5
    017
    70
    $a 10.24040/aap.2024.21.2.30-39 $2 DOI
    100
      
    $a 20250228a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Výzvy konkurencieschopnosti Európskej únie $d Challenges of Competitiveness of the European Union $f Katarína Maľáková
    330
      
    $a Konkurencieschopnosť Európskej únie je nevyhnutná. Jeho dôležitosť zdôrazňujú slová Ursuly von der Leyen, predsedníčky Európskej komisie: „Posledné štyri roky jasne ukázali, aké dôležité je posilniť našu konkurencieschopnosť a náš jednotný trh. To sa týka našej schopnosti vyvinúť a nasadiť vo veľkom meradle technológie, ktoré potrebujeme na dvojitú zelenú a digitálnu transformáciu. Je to tiež nevyhnutné, ak chceme mať vyrábané aj špičkové digitálne produkty, a nielen spotrebiteľov digitálnych hráčov na svete.“ Mario Draghi, bývalý prezident Európskej centrálnej banky a bývalý taliansky premiér, zverejnil 9. septembra 2024 plán na reorganizáciu európskeho hospodárstva. Cieľom tejto štúdie je upozorniť na hlavné výzvy konkurencieschopnosti Európskej únie a sprostredkovať názory Maria Draghiho na to, ako sa s nimi vysporiadať.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0307191 $1 011 $a 1336-8818 $1 200 1 $a Acta aerarii publici $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Acta aerarii publici: Scientific Journals published by the Faculty of Economics, Matej Bel University, Banská Bystrica, Slovakia $v Roč. 21, č. 2 (2024), s. 30-39 $1 210 $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002967 $a kríza energetická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0094013 $a Maľáková $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250228 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.