Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0060091
    005
      
    20221214124733.1
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Pokryvačová $b Dominika
    801
    -0
    $c 20150705 $a SK $b BA004
  2. SYS0140932
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109102000.7
    100
      
    $a 20110926d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Porovnanie časových radov cien pšenice, zlata a ropy $e diplomová práca $f Veronika Lanczová $g školiteľ: Ľubica Sipková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 67 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043167 $a Lanczová $b Veronika $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048752 $a Sipková $b Ľubica $f 1962- $p EUBFHIKSA $4 727 $T Katedra štatistiky FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000887 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra štatistiky $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0246330
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073944.2
    035
      
    $a 70072 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20180712a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte $d Consumer Ethnocentrism in Generational Context $f Marián Čvirik
    330
      
    $a Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu a následné analyzovanie medzigeneračných diferencií na Slovensku. V teoretickej časti zameranie na kritickú analýzu definícii etnocentrizmu a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. V praktickej časti práce meraná miera etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské rozhodovanie v generačnom kontexte.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0246208 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 11, č. 1 (2018), s. 5-14 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040618 $a etnikum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002963 $a kritika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180712 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.