Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0261318
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074142.3
    035
      
    $a 171120 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200120d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Measuring the Impact of Public investments and Grants in the Country $f Mária Michňová
    300
      
    $a abstrakt
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261252 $1 010 $a 978-80-225-4676-8 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Iprovement IX. (2019) $b elektronický zdroj $e Reviewed Proceedings of Posts from an IX. International Scientific Conference $g Reviewers: Vincent Jakub, Emília Duľová Spišáková $v P. 82 CD-ROM $1 210 $a Košice $c Katedra kvantitatívnych metód PHF EU $c Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF EU $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 95 s.
    541
    1-
    $a Meranie vplyvu verejných investícií a grantov v krajine
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002249 $a granty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002559 $a investície verejné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0066597 $a javy sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0077035 $a Michňová $b Mária $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1996- $q I $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200120 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0109008
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072213.7
    100
      
    $a 20100120a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Obsahová analýza ako vedecká metóda v personálnom marketingu $f Lenka Klimentová
    301
      
    $a VEGA 1/4591/07
    330
      
    $a Obsahová analýza - kvantitatívno-kvalitatívna analýza a jej široké použitie. Analýza informácií. Obsahová analýza ako štruktúrovaná analyticko-dokumentačná technika. Použitie obsahovej analýzy. Postup obsahovej analýzy. Personálny marketing. Nástroje personálneho marketingu. Obsahová analýza v personálnom marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108048 $1 010 $a 978-80-225-2851-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku III. $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $e Bratislava, 5.11.2009 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Content analysis as science method in personal marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004635 $a pracovníci
    675
      
    $a 303 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000028 $x Metódy spoločenských vied
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031658 $a Klimentová $b Lenka $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100120 $g AACR2
    830
      
    $a externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ
  3. SYS0061599
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20170803091651.4
    100
      
    $a 20160129asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Sabadka $b Dušan
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160129

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.