Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0062517
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20160525143614.0
    100
      
    $a 20160525asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Adamko $b Norbert
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160525
  2. SYS0053204
    LBL
      
    01544naa$$2200361$$$450$
    005
      
    20240502071620.6
    100
      
    $a 20071105a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Čo nakupuješ slovenský spotrebiteľ? $f Katarína Karasová
    330
      
    $a Zmena správania spotrebiteľa v posledných rokoch. Spotrebiteľ a vábničky maloobchodu. Hľadanie výhodných nákupov a nevernosť k značke. Altruistické motivácie nákupu. Stres spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129547 $1 011 $a 1336-393X $1 200 1 $a Eurobiznis $e mesačník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 7, č. 2 (Február 2007), s. 52-53 $1 210 $a Bratislava $c Versa Media $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005872 $a spoľahlivosť výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006056 $a stresy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070214 $g AACR2
  3. SYS0069500
    LBL
      
    01809nla$$2200361$$$450$
    005
      
    20240502071835.4
    100
      
    $a 20080123a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Funkcie obchodu z makroekonomického pohľadu $f Katarína Karasová
    330
      
    $a Čiastočné opísanie jednotlivých funkcií z makroekonomického pohľadu. Odborníci zvyčajne rozlišujú tieto funkcie na dve skupiny, a to na funkcie základné a doplnkové. Analýza dvoch doplnkových makroekonomických funkcií obchodu, a to ovplyvňovanie trhu práce obchodom (ukazovateľ zamestnanosti) a stabilizovanie úrovne cien obchodom (ukazovateľ inflácie).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069177 $1 010 $a 978-80-8069-970-3 $1 200 1 $a Mladá veda 2007 $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment $e Račkova dolina, 21.- 23. november 2007 $v S. 442-447 $1 210 $a Nitra $c Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Macroeconomic functions of commerce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002349 $a hospodárstvo národné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004160 $a Phillipsova krivka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003165 $a makroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002276 $a hladina cenová
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080123 $g AACR2
  4. SYS0054296
    LBL
      
    02580naa$$2200349$$$450$
    005
      
    20240502071627.9
    100
      
    $a 20070306a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Lexikón obchodu $f Milan Oreský
    330
      
    $a Recenzia na monografiu z oblasti obchodnovedných disciplín so zameraním na terminológiu mapujúcu široký záber obchodu, a to počnúc trhom, funkciami obchodu, hlavnými atribútmi tovaru, širokospektrálnosťou predajných miest až po vybrané funkcie a činnosti obchodných podnikov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129481 $1 011 $a 1337-0138 $1 200 1 $a Doprava a logistika $e odborný mesačník vydavateľstva Ecopress $v Roč. 2, č. 3 (Marec 2007), s. 50 $1 210 $a Bratislava $c ECOPRESS $d 2007
    470
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0049193 $1 010 $a 80-225-2131-0 $1 200 1 $a Lexikón obchodu (1) $e trh, obchod, tovar $f Kristína Viestová a kolektív $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 316 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0048803 $a Štofilová $b Jana $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070306 $g AACR2
  5. SYS0068921
    LBL
      
    02066nla$$2200361$$$450$
    005
      
    20240502083204.3
    100
      
    $a 20080111a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Maloobchod v podmienkach znalostnej ekonomiky $f Katarína Karasová
    330
      
    $a Posledné desaťročia sú vo svete typické výraznou intelektuáciou práce. Mnohé podniky si uvedomujú, že ich výkoonosť a konkurencieschopnosť je založená na ľudskom potenciáli, pre ktorý je charakteristická vysoká úroveň vedomostí, zručností a talentu. Kvalifikácia pracovníkov v maloobchode. Technologické inovácie v maloobchode. Hlavné funkcie nových technológií v službách obchodu - zdroj interných informácií pre predajne, výmena informácií s inými organizáciami, zlepšenie vzťahov so spotrebiteľmi, internetová revolúcia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0068032 $1 010 $a 978-80-7318-646-3 $1 200 1 $a Znalostní ekonomika $b elektronický zdroj $e trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe $e medzinárodní vědecká konference, 29. listopadu 2007 Společenský dům Lázně Luhačovice $e recenzovaný sborník příspěvků [abstraktů] $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Retail trade in conditions of knowledge economy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001957 $a ekonomika vedomostná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003006 $a kvalifikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080111 $g AACR2
  6.  

    SYS0081774
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071922.1
    010
      
    $a 978-80-225-2564-0
    100
      
    $a 20080925d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing $e praktikum $f Jaroslav Kita a kolektív
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2008 $d dotlač 2009
    215
      
    $a 164 s. [6,997 AH] $9 6,997
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002215 $a marketing služieb
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 16 $r 1,132 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $p EUBOBFKMA $r 0,207 $9 3 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 1 $r 0,040 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0019168 $a Dianovská $b Júlia $4 070 $p EUBOBFKMA $9 5 $r 0,327 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $9 2 $r 0,127 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $9 5 $r 0,347 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 7 $r 0,486 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 8 $r 0,579 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014167 $a Herzán $b Lukáš $4 070 $p EUBOBFKMA $9 2 $r 0,167 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 2 $r 0,149 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 30 $r 2,093 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075059 $a Kopec $b Pavol $4 070 $p EUBOBFKMA $9 2 $r 0,115 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 4 $r 0,283 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0019480 $a Luliaková $b Ivana $4 070 $9 2 $r 0,174
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $f 1967- $p EUBOBFKMA $9 4 $r 0,267 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $9 2 $r 0,153
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $9 2 $f 1956- $r 0,116 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $9 1 $r 0,070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $9 2 $r 0,166 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048807 $a Strážovská $b Helena $p EUBOBFKSC $4 675 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080925 $g AACR2
  7. SYS0074311
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083212.2
    100
      
    $a 20080425a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Spoločenská zodpovednosť obchodu $f Katarína Karasová
    330
      
    $a Spoločenská, resp. sociálna zodpovednosť obchodu (SZO) dopĺňa funkcie obchodu. Jej iniciatívy v obchode sa prejavujú v oblasti ekonomickej, sociálnej i environmentálnej. Jednou z požiadaviek spotrebiteľa, v rámci ekonomickej oblasti, je i udržiavanie a zachovanie predajní v blízkosti bydliska spotrebiteľa (tzv. convenience store), a to najmä na vidieku. Aktivity obchodných podnikov v rámci SZO. SZO pri zásobovaní obyvateľstva. Budúcnosť SZO.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0073766 $1 010 $a 978-80-7318-664-7 $1 200 1 $a 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e Zlín, 10. duben 2008 $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004297 $a podnik obchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007417 $a zásobovanie obyvateľstva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005527 $a rozmiestenie územné
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080425 $g AACR2
  8. SYS0081188
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083218.1
    100
      
    $a 20080918a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Spoločenská zodpovednosť podniku ako nástroj marketingu? $f Kristína Viestová, Jana Štofilová, Katarína Karasová
    330
      
    $a Koncepcia sociálneho marketingu. Sociálna zodpovednosť podniku všeobecne. Charakteristika pojmu spoločenská zodpovednosť podniku. Aktivity spoločenskej zodpovednosti podnikov a motivácia podnikov k spoločensky zodpovednému podnikaniu. Benefity, ktoré prináša firmám spoločensky zodpovedné podnikanie. Spoločenská zodpovednosť obchodu, obchodného podniku. Nevyhnutnosť hodnotenia spoločenskej zodpovednosti podniku a obchodu. Etický kódex obchodu. Prieskum a audit spoločenskej zodpovednosti podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0080544 $1 200 1 $a Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of Faculty of Business and Management Brno University of Technology $b elektronický zdroj $e international conference, Brno, 12.-14. September 2007 $e conference proceedings $d Slavnostní vědecká konference u příležitosti 15. výročí založení Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně $z cze $1 210 $a Brno $c University of Technology. Faculty of Business and Management $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Company social responsibility as a part of marketing of company?
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007273 $a vzťahy medziľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007278 $a vzťahy obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny
    675
      
    $a 331.107 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000112 $x Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $p EUBOBFKMA $9 40 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048803 $a Štofilová $b Jana $p EUBOBFKMA $9 40 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 20 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080918 $g AACR2
  9. SYS0072305
    LBL
      
    02021nla$$2200469$$$450$
    005
      
    20240611105447.9
    100
      
    $a 20080312a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Spotrebiteľ a elektronický obchod $f Katarína Karasová
    301
      
    $a VEGA 1/3760/06
    330
      
    $a Vymedzenie pojmu elektronický obchod. Hodnoty elektronického obchodu v západnej Európe za rok 2005 a prognóza pre rok 2009. Vývoj elektronického obchodu v Poľsku (2001-2006). Pravidlá nakupovania pri B2C elektronickom obchode.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0072072 $1 010 $a 978-80-245-1318-8 $1 200 1 $a Mladá věda '06 $b elektronický zdroj $e sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia $v S. 237-243 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    675
      
    $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080312 $g AACR2
  10. SYS0068020
    LBL
      
    01564naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20240502071822.4
    100
      
    $a 20071212d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vybrané makroekonomické funkcie obchodu $f Katarína Karasová
    330
      
    $a Charakteristika vybraných makroekonomických funkcií obchodu. Základné a doplnkové makroekonomické funkcie obchodu. Doplnkové funkcie obchodu sa dotýkajú základných makroekonomických ukazovateľov. Ide o obchod v úlohe zamestnávateľa (ukazovateľ zamestnanosti) a obchod v úlohe stabilizátora cenovej úrovne (ukazovateľ inflácie).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0067310 $1 010 $a 978-80-225-2414-8 $1 200 1 $a Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" $e zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej $v S. 77-85 $1 210 $a Bratislava $c [Katedra marketingu OBF EU] $d 2007 $1 215 $a 232 s. $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003165 $a makroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007324 $a zamestnanosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002448 $a inflácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002276 $a hladina cenová
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010445 $a Karasová $b Katarína $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071212 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.