Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0076359
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20220408142331.6
    100
      
    $a 20191016asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Gláserová $b Jana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191016
  2. SYS0236670
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075127.3
    100
      
    $a 20171020d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Modern Ukrainian and Polish business cultures: G. Hofstede’s classification $f Kazimierz Wackowski, Tetyana Blyznyuk
    330
      
    $a Klasifikácia kultúrnych faktorov podľa G. Hofstedeho ako jeden zo základných prístupov k rozvoju väčšiny moderných typológií národných podnikateľských kultúr. Porovnanie kultúrnych charakteristík moderných ukrajinských a poľských podnikateľských kultúr, pokiaľ ide o klasifikáciu kultúrnych faktorov G. Hofstedeho.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0236640 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v Vol. 165, no. 5-6 (2017), s. 71-74 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2017
    541
    1-
    $a Moderné ukrajinské a poľské podnikateľské kultúry: klasifikácia podľa G. Hofstedeho
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006932 $a kultúra podnikania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004490 $a Poľsko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006722 $a Ukrajina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065203 $a Wackowski $b Kazimierz $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069151 $a Blyznyuk $b Tetyana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171020 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0060145
    LBL
      
    02233naa$$2200433$$$450$
    005
      
    20240502071650.3
    100
      
    $a 20070725a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie $f Michaela Vasilová, Tomáš Bačo
    330
      
    $a Význam informácií v rozhodovacom procese. Zlepšenie kvality a kvantity informácií potrebných pre rozhodovateľa. Vnímanie rizika, jeho meranie a faktory ovplyvňujúce jeho vnímanie. Spracovanie informácií a rizikové rozhodovanie. Informačné riziko.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129536 $1 011 $a 1336-4103 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment podniku $e vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice $d Economics and business management $v Roč. 5, č. 1 (2007), s. 22-30 $1 210 $a Košice $c Výskumný ústav stavebnej informatiky $d 2010
    541
    1-
    $a Influence of risk perception in marketing decision making
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005449 $a riziko podnikateľské
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013496 $a Vasilová $b Michaela $4 070 $p EUBPHFKUF $9 50 $T Katedra účtovníctva a financií PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070725 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.