Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0298933
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075301.7
    100
      
    $a 20240131a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Bankopojištění budí pozornost regulátorů $f Karel Veselý, Andrea Pauliková
    330
      
    $a Rozmanitosť bankopoistenia, ktoré môže mať v jednotlivých európskych krajinách rozdielne podoby. Upozornenie na niektoré špecifické riziká z pohľadu klienta. Konkrétne produkty bankopoistenia pre retailových klientov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298023 $1 011 $a 2464-7381 $1 200 1 $a Pojistný obzor $b elektronický zdroj $e odborný časopis českého pojišťovnictví $v Č. 3 (2023), s. 30-31 $1 210 $a Praha $c Česká asociace pojišťoven $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004403 $a poisťovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001195 $a bankopoisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0059744 $a produkty bankové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041034 $a Veselý $b Karel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090482 $a Pauliková $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240131 $g AACR2
  2. SYS0291920
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075232.9
    100
      
    $a 20230412a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Co motivuje různé generace spotřebitelů? $f Miroslav Paška
    330
      
    $a Správanie a motivácia spotrebiteľov. Motivácia pri výbere, preferenciách, nákupoch a konzumácii konkrétnych značiek a produktov. Aspiračné segmenty českých spotrebiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291852 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 1 (2023), s. 22-23 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087583 $a Paška $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230412 $g AACR2
  3. SYS0297397
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075255.5
    100
      
    $a 20231201a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Inovace ve finančnictví: AI zpracovává data klientů $f Filip Gloser
    330
      
    $a Umelá inteligencia (AI), hlavne ChatGPT, je aktuálna téma. Pracovníci (jednotlivci), ktorí využívajú AI, majú lepšie výsledky. Sú rýchlejší, získavajú viac inšpirácie alebo informácií. Ako sú na tom spoločnosti? Ako ChatGPT technológiu začleniť do inovatívnych produktov pre klientov alebo využiť k podpore vlastnej prevádzky? Kedy banky a poisťovne zvýšia svoju produktivitu, teda miesto najímania ľudí zapoja AI robotov / AI zamestnancov?
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297260 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e odborný měsíčník pro profesionální finance $v Roč. 30, č. 11 (2023), s. 32-33 $1 210 $a Praha $c 4H production $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002102 $a financie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005043 $a produktivita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090068 $a Gloser $b Filip $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231201 $g AACR2
  4. SYS0299958
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075311.1
    100
      
    $a 20240411a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak zkonstruovat zelený produkt podle ESG? $f Adam Voldán
    330
      
    $a S prispením pracovnej skupiny Mojžíš prichádza do prevádzky update povodňového modelu Aquarius a s ním nová dimenzia dát z verejných inštitúcií. Pokiaľ tieto dáta nájdu uplatnenie v rámci poistenia majetku, budú produkty výrazne lepšie hodnotené v rámci ESG.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299892 $1 011 $a 2464-7381 $1 200 1 $a Pojistný obzor $b elektronický zdroj $e odborný časopis českého pojišťovnictví $v Č. 4 (2023), s. 38-41 $1 210 $a Praha $c Česká asociace pojišťoven $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007526 $a zmeny klimatické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004604 $a povodne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005049 $a produkty environmentálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0091047 $a Voldán $b Adam $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240411 $g AACR2
  5. SYS0292545
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230526075111.8
    017
    70
    $a 10.18267/j.pep.829 $2 DOI
    100
      
    $a 20230526a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Mapping of Capabilities and Export Opportunities of Czechia $f Ondřej Sankot, Tereza De Castro, Jana Vlčková, Cristina Procházková Ilinitchi
    330
      
    $a Česko ako jedna z najviac exportne orientovaných krajín s vysokou úrovňou ekonomickej zložitosti. Napriek tomu, že je Česko identifikované ako jedna z krajín s najvyššou ekonomickou zložitosťou, jeho inovačné schopnosti sú stále nižšie ako v krajinách západnej Európy, čo môže súvisieť s tým, že zahraničné vlastníctvo, ako aj medziprodukty pôvodom z iných krajín zohrávajú v českom exporte významnú úlohu. Optimálna cesta diverzifikácie krajiny identifikáciou perspektívnych exportných sektorov, ktoré by zvýšili konkurencieschopnosť krajiny. Zameranie sa na kategórie produktov s najvyšším potenciálom pre Česko z hľadiska komplexnosti a možností budúceho rastu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292400 $1 011 $a 2336-730X $1 200 1 $a Prague Economic Papers $e <a> Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy $e Scientific Journal $v Vol. 32, no. 2 (2023), pp. 159-183 $1 210 $a Prague $c University of Economics $d 2023
    541
    1-
    $a Mapovanie kapacít a exportných príležitostí Česka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007236 $a vývoz
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007079 $a výhody komparatívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001722 $a diverzifikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006267 $a špecializácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064010 $a Sankot $b Ondřej $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0056468 $a De Castro $b Tereza $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0024896 $a Vlčková $b Jana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087784 $a Procházková Ilinitchi $b Cristina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0298049
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075259.1
    100
      
    $a 20240110a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nacházíme se v pasti středních příjmů $f Alena Adámková
    330
      
    $a Musíme sa čo najrýchlejšie preorientovať na produkty s vyššou pridanou hodnotou, inak sa k hospodárskemu rastu nevrátime, hovorí v rozhovore pre PRO-ENERGY magazín prezident Hospodárskej komory Zdeněk Zajíček.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297682 $1 011 $a 1802-4599 $1 200 1 $a Pro-energy magazín $e energetické trhy, trendy a perspektivy $v Roč. 17, č. 4 (2023), s. 6-8 $1 210 $a Praha $c ENERGY-HUB, s.r.o. $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002310 $a hodnota pridaná ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005227 $a rast hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054434 $a Adámková $b Alena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240110 $g AACR2
  7. SYS0295678
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230807105752.0
    017
    70
    $a 10.18267/j.polek.1380 $2 DOI
    100
      
    $a 20230807a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Potenciální produkt a mezera výstupu v období ekonomických krizí $f Andrea Čížků
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292659 $1 011 $a 2336-8225 $1 200 1 $a Politická ekonomie $d Political Economy $v Roč. 71, č. 2 (2023), s. 177-198 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007217 $a výstupy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003926 $a odhady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005250 $a recesia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079088 $a Čížků $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230807 $g AACR2
  8. SYS0299964
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075311.2
    100
      
    $a 20240411a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Produktová politika v obehovom hospodárstve $d Product Policy in the Circular Economy $f Vojtech Kollár, Silvia Matúšová
    330
      
    $a Vývojové etapy cirkulárnej ekonómie a ekonomiky. Udržateľná produktová politika. Rámec pre udržateľnú produktovú politiku. Obehovosť ekonomík a hospodárstva. Vybrané prístupy Európskej únie, ktoré sú zamerané na znižovanie nerovností vo výrobe a spotrebe počas prechodu z lineárneho hospodárstva na obehové hospodárstvo a začlenenie trhových subjektov do procesu budovania obehového hospodárstva. Všetky opatrenia Európskej únie majú za cieľ prispieť k významnému zníženiu celkovej tvorby odpadu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299663 $1 011 $a 1337-2955 $1 200 1 $a Verejná správa a regionálny rozvoj $e ekonómia, manažment a marketing $d Public Administration and Regional Development $v Roč. 19, č. 2 (2023), s. 80-91 $1 210 $a Bratislava $c Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0074137 $a hospodárstvo obehové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004433 $a politika hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005252 $a recyklácia odpadu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007641 $a životnosť výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020663 $a Kollár $b Vojtech $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0038160 $a Matúšová $b Silvia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240411 $g AACR2
  9. SYS0292782
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230608110402.3
    017
    70
    $a 10.25142/aak.2023.003 $2 DOI
    100
      
    $a 20230608a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys $d Význam obrázku jako součásti popisu produktu při rozhodování spotřebitelů za přítomnosti návnad $f Radka Kubalová
    330
      
    $a Skúmanie spotrebiteľského správania - vplyv konkrétnych obrázkov produktu na spotrebiteľské rozhodnutia. Efekt návnady a jeho vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292491 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 23, č. 1 (2023), s. 32-41 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079814 $a Kubalová $b Radka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230608 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0078266
    005
      
    20221214125004.4
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Valkai $b Dóra
    801
    -0
    $c 20200705 $a SK $b BA004

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.