Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0079003
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20200707144708.2
    100
      
    $a 20200707asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Gánovská $b Martina
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200707
  2. SYS0213266
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073542.4
    100
      
    $a 20160229d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska $d Intercultural differences in destination marketing of Slovakia $f Sabina Fuller
    330
      
    $a Kultúrne odlišnosti v destinačnom marketingu Slovenska, v rámci komunikácie na trhu Veľkej Británie a Nemecka. Analýza zdrojových trhov - Veľkej Británie a Nemecka, z hľadiska veľkosti a bonity, určenie segmentácie klientely a profilu konkrétnych segmentov vrátane ich výdavkov a dôvodov cestovať do zahraničia. Sledovanie návštevnosti Slovenska turistami z daných krajín a vytvorenie profilu britského a nemeckého turistu na Slovensku s príkladmi personalizovanej ponuky destinácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0213187 $1 010 $a 978-80-225-4199-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 77-89 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [205 s., 12,71 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005582 $a ruch cestovný medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004460 $a politika ruchu cestovného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048954 $a komunikácia interkultúrna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005750 $a služby doplnkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0052576 $a manažment destinačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002215 $a marketing služieb
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060795 $a Fuller $b Sabina $p EUBOBFKSC $9 100 $q I $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160229 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0192562
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231120134432.0
    100
      
    $a 20140924a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zamestnanci a ich stimulovanie $f Miroslav Tichý
    330
      
    $a Úlohou manažmentu organizácie je ovplyvňovať (stimulovať) pracovnú motiváciu. Hmotné a nehmotné stimuly. Mzdový systém. Príplatky, prémie, podiely na hospodárskych výsledkoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252183 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 8, č. 10 (2014), s. 46-48 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006015 $a stimulovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006023 $a stimuly pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006021 $a stimuly hmotné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003513 $a mzdy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004993 $a príplatky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004882 $a prémie
    675
      
    $a 331.101.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000098 $x Pracovná motivácia. Pracovná morálka. Podnety k práci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031217 $a Tichý $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140924 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.