Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0297546
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075256.8
    100
      
    $a 20231208a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Developing a Growth Marketing Approach to B2B Customer Retention: Case Algeria $f Lamia El Mokretar, Mélia Adman
    330
      
    $a V súčasnosti sa v oblasti marketingu a rastu podnikov objavuje nový prístup „rastový hacking“. Táto koncepcia, ktorú spopularizovali inovatívne začínajúce podniky, zahŕňa uplatňovanie agilných a kreatívnych metód na stimuláciu rastu a maximalizáciu výsledkov, najmä pokiaľ ide o získavanie a udržanie zákazníkov. Napriek množstvu zdrojov a informácií o rastovom hackingu sa však len málo štúdií zaoberalo jeho konkrétnym uplatnením v kontexte B2B, konkrétne tým, ako možno rastový hacking využiť na udržanie zákazníkov pomocou využitia piatich fáz životného cyklu zákazníka. Cieľom tejto štúdie je pochopiť, ako môžu spoločnosti využívať rastový hacking v praxi a to prostredníctvom identifikácie konkrétnych stratégií. Doteraz sa výskum zameriaval najmä na technické aspekty podnikania, pričom sa vynechávali potrebné propagačné stratégie a ich strategické využívanie. Táto kvalitatívna štúdia využíva prístup s konštruktivistickým epistemologickým postojom a zbiera údaje prostredníctvom pološtruktúrovaných rozhovorov s 5 odborníkmi na rastový hacking, pričom na základe analýzy viacerých prípadových štúdií skúma stratégie rastového hackingu. Príspevok upozorňuje na význam týchto stratégií a mechanizmy používané na zvýraznenie hodnoty spoločností. Výsledky výskumu nám umožnili pochopiť rastový hacking, identifikovať rôzne stratégie rastového hackingu a vytvoriť stratégiu rastového hackingu na udržanie zákazníkov na B2B trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297409 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 18, č. 3 (2023), s. 36-46 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023
    541
    1-
    $a Vývoj rastového marketingového prístupu k udržaniu B2B zákazníkov: Príklad z Alžírska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005236 $a rast podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001069 $a Alžírsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090108 $a El Mokretar $b Lamia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090109 $a Adman $b Mélia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231208 $g AACR2
  2.  

    SYS0231121
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20220302082349.2
    011
      
    $a 0046-385X
    100
      
    $a 19991203d2017----m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a agax$$$$$$$
    200
    1-
    $a Filozofia
    210
      
    $a Bratislava $c Filozofický ústav SAV $d 2017
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120050 $1 200 1 $a Filozofia
    462
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0282250
  3. SYS0169040
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072934.7
    100
      
    $a 20130522a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Teoretické aspekty vymedzenia energeticko-bezpečnostných komplexov $f Ján Bocora
    330
      
    $a Analýza teoretických aspektov formovania a existencie bezpečnostných a následne energeticko-bezpečnostných komplexov, ktoré predstavujú základ pre hlbšiu analýzu politických, ekonomických, bezpečnostných a energetických vzťahov na regionálnej úrovni. Existujúce prístupy, ktoré predpokladajú existenciu regionálnych komplexov na základe geografického a funkčného hľadiska. Identifikovanie špecifických zoskupení štátov, kde hlavným determinantom je prvok regionálnej energetickej bezpečnosti a bezpečnosť dodávok zemného plynu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0168949 $1 011 $a 1336-1562 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy $e vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy $v Roč. 11, č. 1 (2013), s. 33-49 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov EU $d 2013
    541
    1-
    $a Theoretical aspects of defining energy security complexes
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005274 $a regionalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002823 $a koncentrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026906 $a bezpečnosť energetická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004238 $a plyn zemný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005869 $a vzťahy medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005275 $a regionalizácia
    675
      
    $a 327 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000052 $x Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025386 $a Bocora $b Ján $p EUBFMVKDV $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130522 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0153006
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240320072236.9
    100
      
    $a 20120607d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Znalostný manažment $e bakalárska práca $f Michaela Havrilová $g školiteľ: Petra Pötheová
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 40 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038733 $a Havrilová $b Michaela $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0018292 $a Pötheová $b Petra $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0090572
    LBL
      
    00000nx^^^22001813^^45
    005
      
    20240213140609.8
    100
      
    $a 20240213cczea0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    230
      
    $a Formovanie znalostnej ekonomiky v Slovenskej republike v post-lisabonskom období $h 1/0340/11
    801
    -0
    $a SK $c 20240213
    980
      
    $x G

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.