Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0227920
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20170308111436.5
    011
      
    $a 1335-4205
    100
      
    $a 20170308d2012----m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a aha
    200
    1-
    $a Communications $e scientific letters of the University of Žilina
    210
      
    $a Žilina $c University of Žilina $d 2012
    326
      
    $a 4x ročne
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0114443 $1 200 1 $a Communications
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033578 $a systémy informačné manažérske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003408 $a modely ekonomicko-matematické
    675
      
    $a 681.3:65 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000375 $x Automatizované systémy riadenia
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100603 $g AACR2
  2. SYS0231003
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075119.6
    100
      
    $a 20170529d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kritika médií $d Media criticism $f Milan Botík
    330
      
    $a Poslaním médií je zhromažďovať, spracovávať a šíriť informácie. Je to základ práce novinára. Celá jeho práca by sa mala diať za dodržiavania právnych a etických noriem. V príspevku sa autor zameriava na právnu a etickú rovinu. Po vzniku SR môžeme hovoriť, že etika médií je u nás nová spoločenská disciplína, ktorá je na začiatku svojho rozvoja. Každý novinár a žurnalista musí mať určitú úroveň morálneho posudzovania, čo je správne a čo nie. Jednotliví novinári sa spoločne podieľajú na celkovej etike médií. Dodržiavanie etických pravidiel sa odzrkadlí na kritike médií. Média a ich tvorcovia sú neustále pod paľbou kritiky za zverejňované informácie. Často táto kritika prerastá až do súdnych sporov. Nedodržiavanie etických a mnohokrát i právnych zásad je doménou bulváru. Všetci to vieme, no i napriek tomu je najpredávanejší a najčítanejší.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229533 $1 010 $a 978-80-8105-839-4 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016 $f editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská $v S. 167-173 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2016 $1 215 $a online [361 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056942 $a Klementis $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066219 $a Radošinská $b Jana $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003753 $a novinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004742 $a právo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0032163 $a Botík $b Milan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170529 $g AACR2
  3.  

    SYSh0000063
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20030514
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a 330.13 $x Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x K

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.