Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0297440
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20231205101321.8
    011
      
    $a 0013-0133
    100
      
    $a 19991126d2023----m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a The Economic Journal $e A Journal of the Royal Economic Society
    210
      
    $a London $c Royal Economic Society $d 2023
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120145 $1 200 1 $a The Economic Journal
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0002194
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20100427094258.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a franchising
    675
      
    $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 293 $b Určitý spôsob komercializácie tovarov, služieb, technológií, čiže určitá obchodná metóda alebo druh marketingu. Vo všeobecnosti je považovaný za progresívnu marketingovú stratégiu, stratégiu konkurenčného boja, úspešnú stratégiu diverzifikácie, rastovú stratégiu, t. j. za účinnú stratégiu - expanziu z národného aj z medzinárodného hľadiska.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.