Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0268080
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302102157.2
    035
      
    $a 87b2886f-47aa-42bc-aa42-ca182dca2647
    100
      
    $a 20200830d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Alternatívne spôsoby oceňovania a účtovania a ich vplyv na kreovanie finančnej situácie účtovnej jednotky $e dizertačná práca $f Petra Srnišová $g školiteľ: Katarína Máziková
    210
      
    $a Bratislava $d 2020
    215
      
    $a 132 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006756 $a účtovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005292 $a regulácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003875 $a oceňovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007447 $a závierka účtovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005046 $a situácia finančná podniku
    675
      
    $a 657 $T . $3 eu_un_auth*h0000322 $x Účtovníctvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0059733 $a Srnišová $b Petra $f 1981- $p EUBFHIKUA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049025 $a Máziková $b Katarína $f 1954- $p EUBFHIKUA $4 727 $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0018083 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra účtovníctva a audítorstva $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200830 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0002845
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20170221090411.7
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a konkurencia trhová
    675
      
    $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 852 $b Jeden z prvkov trhového mechanizmu, proces stretávania sa rozličných trhových subjektov s ich diferencovanými záujmami a cieľmi. Rozvíja sa v troch rovinách: 1/ ide o konkurenciu v línii ponuka-dopyt, 2/ ide o konkurenciu medzi spotrebiteľmi, 3/ ide o konkurenciu medzi výrobcami.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.