Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0296544
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231006082515.8
    017
    70
    $a https://doi.org/10.31577/sociologia.2023.55.4.16 $2 DOI
    100
      
    $a 20231006a20239999m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Changes of Worldview Structures in the Czech Republic and Slovakia After 1990. Methodological Aspects of Measuring Religiosity and “Nones” $f Miroslav Tížik
    330
      
    $a Štúdia sa zameria na analýzu metodiky používanej v oboch krajinách a na rôzne riziká spojené s pokusom o porovnanie výsledkov medzi týmito dvoma krajinami. Rozdielne výsledky prieskumov a sčítaní ľudu vedú aj k podstatným rozdielom v interpretácii výsledkov trendov zmien religiozity, čo vedie k potrebe hlbšej analýzy vplyvu rôznych metód na získané výsledky. Porovnania sa budú týkať možných spôsobov analýzy skupiny ľudí, ktorí sa hlásia k náboženskej príslušnosti, aj tých, ktorí sa k náboženskej príslušnosti nehlásia. Spôsoby porovnávania výsledkov zo sčítaní sa budú testovať pomocou štúdií typu prieskumov EVS/WVS.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0296543 $1 011 $a 0049-1225 $1 200 1 $a Sociológia $e časopis pre otázky sociológie $d Slovak Sociological Review $v Roč. 55, č. 4 (2023), s. 434 - 464 $1 210 $a Bratislava $c Sociologický ústav SAV $d 2023
    541
    1-
    $a Zmeny svetonázorových štruktúr v Českej republike a na Slovensku po roku 1990. Metodologické aspekty merania religiozity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005802 $a sociometria
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006361 $a štúdie sociologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005643 $a sčítanie ľudu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003547 $a náboženstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006164 $a svetonázor
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006340 $a Tížik $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231006 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0002981
    LBL
      
    00620nx^^^2200241^^^450
    005
      
    20130426112008.3
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a kultúra podniková
    450
      
    $a kultúra organizačná
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 425 $b Komplex názorov vrcholového manažmentu podniku, ktoré sa týkajú nielen samotného manažmentu, ale všetkých zamestnancov a usmerňovania ich činnosti v záujme dosiahnuť ciele organizácie. Podniková kultúra ako súbor názorov, postojov, noriem správania a spôsobov, akými sa uskutočňujú podnikateľské aktivity, je pre každú organizáciu jednoznačná, vlastná.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.