Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0298961
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20240201134647.4
    011
      
    $a 2570-7434
    100
      
    $a 20131024d2024----m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a aja
    200
    1-
    $a Business & IT $b elektronický zdroj $e Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis
    210
      
    $a Praha $c Czech Technical University in Prague $d 2023
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0178064 $1 200 1 $a Business & IT
  2. SYSh0003228
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20090825084350.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a marketing strategický
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 477 $b Oblasť marketingu zaoberajúca sa vytýčením spôsobu a cesty dosiahnutia marketingových cieľov, rozhodnutiami o vhodnej kombinácii nástrojov marketingového mixu na splnenie strategických cieľov.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.