Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0208105
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073448.2
    100
      
    $a 20151013a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Internáty pre seniorov $f Ľuboš Pavelka
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121027 $1 011 $a 1335-4051 $1 200 1 $a Pravda $v Roč. 25, č. 217 (21. septembra 2015), s. 14 $1 210 $a Bratislava $c OurMedia SR
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008408 $a Pavelka $b Ľuboš $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151013 $g AACR2
    830
      
    $a Denná tlač, nevykazuje sa do CREPč.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0004464
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20180704084452.2
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a politika spotrebiteľská
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Šíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník, Bratislava: Sprint, 2002, s. 777 $b Spoločenské, ekonomické, komerčné, legislatívne a iné opatrenia, ktoré sa robia v záujme spotrebiteľa. Má dva hlavné ciele: 1. Informovať spotrebiteľa o tovaroch a službách, čím sa dosiahne, že nákupné rozhodnutia prispejú k fungovaniu konkurenčných trhov a umožnia spotrebiteľovi pozitívny výber. 2. Ochraňovať spotrebiteľa tam, kde nie je jeho postavenie na trhu dostatočne silné, aby mu dovoľovalo chrániť sa pred tými, ktorí majú moc ho poškodiť.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.