Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0295787
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075245.5
    100
      
    $a 20230821a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Príjmy zamestnanca a výdavky zamestnávateľa z aspektu zákona o dani z príjmov $f Valéria Jarinkovičová
    330
      
    $a Problematika vzťahu medzi príjmami zamestnanca a výdavkami zamestnávateľa z aspektu zákona o dani z príjmov v z. n. p., a to v nadväznosti na práva a povinnosti zamestnancov a zamestnávateľov upravené aj v osobitných predpisoch. Príjmy zamestnancov zo závislej činnosti a posúdenie vynaložených prostriedkov na strane zamestnávateľov – zdaniteľné príjmy na strane zamestnanca a daňovo akceptované výdavky na strane zamestnávateľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295328 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 20, č. 7 (2023), s. 48-64 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006758 $a účtovníctvo daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006766 $a účtovníctvo mzdové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001608 $a daňovníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007285 $a vzťahy pracovnoprávne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0050769 $a Jarinkovičová $b Valéria $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230821 $g AACR2
  2. SYS0297714
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502084002.3
    035
      
    $a 1108394 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231219d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Strategic and Tactical Direction of Financial Activities of States in the Digital Economy $f Igor Šarlina, Katarína Vavrová
    301
      
    $a VEGA 1/0432/22
    330
      
    $a Väčšina daňových zákonov predchádzala digitálnej ekonomike. Z tohto dôvodu je zdaňovanie digitálnej ekonomiky na zozname priorít Európskej komisie. Cieľom zdaňovania je zabezpečiť spravodlivé a efektívne zdaňovanie príjmov všetkých spoločností pôsobiacich v EÚ. Účelom príspevku je komplexne charakterizovať možnosti zdaňovania digitálnej ekonomiky vo vybraných štátoch EÚ a zhodnotiť už predložené návrhy na riešenie daného problému. Následne porovnať návrhy na riešenie zdaňovania digitálnej ekonomiky a na základe zistených informácií posúdiť, ktorý z návrhov je najvhodnejší na riešenie definovaného problému. Príspevok obsahuje súhrnný pohľad na aktuálnu tému digitálnej dane, popis jednotlivých návrhov a identifikáciu rozdielov medzi popísanými návrhmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295361 $1 010 $a 978-80-87952-38-2 $1 200 1 $a QUAERE 2023 $b elektronický zdroj $d QUAERE 2023: Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD Students and Assistants, June 26 – 29, 2023, Hradec Králové, The Czech Republic $e recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika $h roč. XIII. $v S. 153-160 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023 $1 215 $a 1278 s. $1 710 12 $a QUAERE 2023 $b Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference $d 13. $e Hradec Králové, Česká republika $f 26.-29.06.2023
    541
    1-
    $a Strategické a taktické smerovanie finančných aktivít štátov v digitálnej ekonomike
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058320 $a aktíva finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0089681 $a ekonomika digitálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007460 $a zdaňovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001588 $a spravodlivosť daňová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067118 $a Šarlina $b Igor $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048946 $a Vavrová $b Katarína $p EUBFPMKPF $4 070 $9 90 $f 1960- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231219 $g AACR2
    830
      
    $a mm-oprava percent na žiadosť autorky dňa 2.1.2024
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0296048
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074508.4
    035
      
    $a 1073427 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230905a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnímanie farieb ako prvok usmerňovanie hospodárskej činnosti spotrebiteľov $d Perception of Colours As an Element Guiding the Economic Activity of Consumers $f Jana Migrová, Marián Čvirik
    301
      
    $a VEGA 1/0354/22
    330
      
    $a Predkladaný príspevok sa zaoberá problematikou zmyslového marketingu, konkrétne vizuálneho marketingu. Vizuálny marketing sa ako taký zameriava na vnemy získané zrakom, pričom sa bližšie zaoberáme farbou. V teoretickej časti charakterizujeme farebné atribúty ako aj symboliku, ktorá zohráva dôležitú úlohu v kontexte marketingovej komunikácie. V rámci praktickej časti uvádzame výsledky primárneho prieskumu zameraného na skúmanie vnímania vybraných farieb, asociácií s vybranými farbami, ako aj vplyvu vybraných demografických faktorov ako je pohlavie a vek. Výsledky naznačujú určitý význam pohlavia a veku v kontexte farebných parametrov. Výsledky je možné využiť ako doplnok k znalostnej báze v predmetnej problematike, ako aj v praxi pre marketingových manažérov a podnikateľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295331 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 15, č. 1 (2023), s. 53-69 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0073340 $a marketing senzorický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002087 $a farby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081927 $a Migrová $b Jana $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230905 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4.  

    SYSh0004873
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20180924130026.9
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a prevencia
    675
      
    $a 331.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000119 $x Pracovné prostredie. Bezpečnosť práce. Hygiena práce. Vplyvy na prácu
    675
      
    $a 614 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000256 $x Verejné zdravotníctvo
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Hodás Milan a kol. Malý parlamentný slovník, [Bratislava], Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, 2017, s. 92 $b Výchova a vzdelávanie s cieľom ochrany, zachovania alebo navrátenia zdravia osobe, aktívne vyhľadávanie možných príčin chorôb, ich odstraňovanie a predchádzanie vzniku chorôb, aktívne vyhľadávanie možných príčin chorôb v súvislosti s prácou, ich odstraňovanie a predchádzanie vzniku chorôb z povolania v súvislosti s výkonom lekárskej preventívnej prehliadky vo vzťahu k práci.
    980
      
    $x H
  5. SYS0006932
    LBL
      
    00355nx^^j22001573^^450
    005
      
    20100526095203.1
    100
      
    $a 20050524asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a kultúra podnikania
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050524
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 425 $b Súbor spoločných hodnotových preferencií a spoločný spôsob myslenia, ktoré sa prejavujú v konaní podnikateľov. Kultúra podnikania je výsledkom dlhodobého procesu. Kultúru podnikania a jeho tradíciu významne ovplyvňuje aj národná kultúra. Úsilie podnikateľov cieľavedome sa starať o kultúru podnikania vychádza z poznatku, že kultúra v podnikaní je hospodárskym faktorom úspechu.
    836
      
    $d 20050524
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.