Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0075717
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019093101.9
    100
      
    $a 20080603a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Digitální média jako nová forma in-store marketingu $f Daniela Kroflánová
    330
      
    $a Digitálne komunikačné prostriedky ako najrýchlejšie sa rozvíjajúci sektor reklamy. Na čo majú služiť digitálne médiá v obchode. Základný problém projektov digitálnej komunikácie - financovanie. Efektívny obsah digitálnej komunikácie. Výhody digitálnych médií pre spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148150 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 46-47 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080603 $g AACR2
  2. SYS0051413
    LBL
      
    01450naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231107130509.9
    100
      
    $a 20070108a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Diskonty menia stratégiu $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Do osemdesiatych rokov 20. stroročia ovplyvňovali vývoj na trhu producenti značkových výrobkov. V deväťdesiatych rokoch sa začala výrazná akcelerácia rastu obchodných reťazcov. Fenomén koncentrácie a internacionalizácie, nadnárodné reťazce. Rozmanitosť predajných kanálov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní v oblasti diskontných reťazcov. Diskonty menia svoju stratégiu a snažia sa konkurovať supermarketom. Rozširujú ponuku ovocia, zeleniny, pečiva a tiež nepotravinárskych produktov. Novým fenoménom je diskontný hypermarket.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109621 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 11, č. 12 (december 2006), s. 22 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004801 $a predajne diskontné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002823 $a koncentrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070108 $g AACR2
  3. SYS0177961
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115070152.5
    100
      
    $a 20131023a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak se odráží propojení digitálního a reálného světa v komunikaci se spotřebitelem? $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Digitálny vek nekompromisne ovplyvňuje dynamiku správania zákazníkov a formu komunikácie v mieste predaja a v kontakte s nimi vôbec. Expanzia interaktívnych technológií ovplyvňuje nákupné správanie a rozhodnutia zákazníkov. Mobilná komunikácia ako dôležitý nástroj v komunikácii so zákazníkmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239532 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 23, č. 3 (2013), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131023 $g AACR2
  4. SYS0190816
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075045.4
    100
      
    $a 20140722ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak zahrát na citovou strunu zákazníků v místě prodeje $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Aby obchodná spoločnosť dokázala uspieť u najrôznejších skupín zákazníkov, musí sa zamerať na správne emócie. S tým súvisí určenie správnych komunikačných nástrojov a vytvorenie optimálnej atmosféry v predajni. Úloha predavača, empatia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 2 (2014), s. 9-10 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140722 $g AACR2
  5. SYS0052761
    LBL
      
    01176naa$$2200217$$$450$
    005
      
    20231128092514.5
    100
      
    $a 20070201a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Najväčším trendom je úspora času $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Na budúcnosť značkových výrobkov je potrebné pozerať sa zo strany ich výrobcov a tiež z pohľadu obchodníkov. Stále dôležitejšiu úlohu zohrávajú maloobchodné značky, na čo musia reagovať aj značkoví výrobcovia. Vývoj značkových výrobkov. Ako ďalej na trhu FMCG ? Trh FMCG v Európe rastie o 2 percentá ročne. Alternatívne predajné kanály.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129785 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070201 $g AACR2
  6. SYS0068903
    LBL
      
    01140naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231016105734.8
    100
      
    $a 20080110a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Neuromarketing - nový marketingový nástroj? $f Daniela Kroflánová
    330
      
    $a Ako funguje neuromarketing. Testy v oblasti neuromarketingu. Využitie neuromarketingu a etika.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129890 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 34 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080110 $g AACR2
  7. SYS0110992
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231109065931.8
    100
      
    $a 20100302a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podporte impulzívnosť $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Impulz a interaktivita patria medzi kľúčové fenomény súčasnej komunikácie na predajnom mieste. Proces rozhodovania pri nákupoch je v súčasnosti skutočne špecifický. Nový vzťah zákazníka k nákupom. Zákazníci šetria čas. Autopilotné správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182093 $1 011 $a 1335-9266 $1 200 1 $a Slovenský výber $e mesačník manažmentu obchodu $v Roč. 14, č. 1-2 (2010), s. 30-31 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100302 $g AACR2
  8. SYS0065971
    LBL
      
    01723naa$$2200301$$$450$
    005
      
    20231018130717.7
    100
      
    $a 20071029a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Posiluje se role maloobchodních řetězců $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Marketing at-retail ako nové spôsoby a nové oblasti pôsobenia pre značky, maloobchodné spoločnosti, výrobcov POP a reklamné agentúry, ktoré sa snažia o rozšírenie svojho vplyvu na spotrebiteľov. Rast využitia moderných technológií v maloobchodnom prostredí. Digitálne reklamné médiá v maloobchode. Testovanie efektivity nástrojov komunikácie na predajných miestach. Senzorický marketing - marketing založený na pôsobení na všetkých päť zmyslov zákazníka. Nové spôsoby komunikácie v mieste predaja a ich cieľ vytvoriť intenzívny zážitok, ktorý ovplyvní nákupné správanie zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129759 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 11, č. 9 (září 2007), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071029 $g AACR2
  9. SYS0113631
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094205.0
    100
      
    $a 20100512a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Proměny nakupujících $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Trendy v nákupných zvyklostiach. Impulz a interaktivita - aktuálne fenomény komunikácie v predajných miestach. Rýchlosť pri nakupovaní. Výsledky prieskumu spoločnosti Ogilvy Action, ktorý analizoval nákupné správanie zákazníkov v predajni. Nákupné správanie žien a mužov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 4 (Duben 2010), s. 26-27 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003508 $a muži
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100512 $g AACR2
  10. SYS0238259
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220805075840.3
    100
      
    $a 20171218a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Význam a potenciál in-store komunikace pohledu maloobchodu $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Hlavné motivačné faktory pre spoluprácu s dodávateľmi v in-store komunikácii. Prínos POP (point of purchase) prostriedkov. Vnímaná dôležitosť mediálnych kanálov a jednotlivých POP prostriedkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238054 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 4 (2017), s. 8-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017
    541
    1-
    $a Importance and potential of in-store communication from a retail point of view
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171218 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.