Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0110276
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072220.4
    100
      
    $a 20100211a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Návrh poistenia škôd spôsobených prírodnými katastrofami na Slovensku $f Ľudovít Pinda
    330
      
    $a V posledných rokoch sa objavujú na Slovensku prírodné katastrofy, ktoré v minulosti neexistovali, a teda vzniknuté škody nepoisťovali. Medzi často objavujúce sa prírodné katastrofy na Slovensku môžeme zaradiť katastrofy spôsobené povodňami, víchricami, prípadne požiarmi. Z uvedených okolností vyplýva nájsť spôsob poistiť takto vzniknuté škody. Opcie na katastrofický index.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107231 $1 010 $a 978-80-225-2837-5 $1 200 1 $a Aktuárska veda v teórii a v praxi $b elektronický zdroj $e (zborník recenzovaných príspevkov zo 7. medzinárodnej vedeckej konferencie) $e Bratislava, 26. november 2009 $v S. 43-49 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004604 $a povodne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005450 $a riziko poistné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004349 $a poistenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006696 $a udalosti poistné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 368 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000229 $x Poisťovníctvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0023209 $a Pinda $b Ľudovít $f 1958- $p EUBFHIKMM $9 100 $4 070 $T Katedra matematiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100211 $g AACR2
    830
      
    $a Nie je identické s ID 112004
  2. SYS0008351
    LBL
      
    01612naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20231005083208.1
    100
      
    $a 20040510a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí $f aut. Gabriela Bartáková
    330
      
    $a Základné charakteristiky nového trhového prostredia. Definícia marketingovej príležitosti. Orientácia útvarov v rámci organizačnej štruktúry na zákazníka. Spôsoby reakcie producentov a sprostredkovateľov na nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052692 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 9-14 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2003
    541
    1-
    $a Current trends in marketing management development of companies in new market environment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005148 $a prostredie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002845 $a konkurencia trhová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005041 $a produkcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040510 $g AACR2
  3. SYSh0005477
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040826130904.9
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a rovnováha finančná
    675
      
    $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.