Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0258199
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074105.1
    100
      
    $a 20190913a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Benefity z donútenia $f Ľuboš Pavelka
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121027 $1 011 $a 1335-4051 $1 200 1 $a Pravda $v Roč. 29, č. 145 (24. júna 2019), s. 12 $1 210 $a Bratislava $c OurMedia SR
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008408 $a Pavelka $b Ľuboš $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190913 $g AACR2
    830
      
    $a denná tlač, nevykazuje sa na MŠ
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0290311
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083939.2
    017
    70
    $a 10.21125/iceri.2022.1695 $2 DOI
    035
      
    $a 1015459 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230123d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a ES
    200
    1-
    $a Design Thinking as a Method for the Students Soft Skills Training $f Brigita Boorová, Veronika Orfánusová, Renáta Ševčíková
    301
      
    $a KEGA 022EU-4/2021
    330
      
    $a Dizajnérske myslenie je uznávané ako prosperujúca inovačná prax plus niečo v línii hlbokého pochopenia inovačných procesov. Dizajnové myslenie je prístupom ku kreatívnemu riešeniu problémov, ktorý je všeobecne uznávaný ako cenná cesta k inováciám zameraným na človeka. Univerzitné vzdelávanie musí vybaviť študentov takou prispôsobivosťou, ktorá ich pripraví na zvládnutie zmien v úsudku a zmeny v tom, ako ľudia vnímajú tímovú prácu, kreativitu a vodcovstvo. Naším cieľom je preskúmať a rozvíjať mäkké zručnosti študentov, ktorí sa zúčastnili workshopov New Generation of Founders/GrowWithGoogle zameraných na implementáciu nástrojov Design Thinking.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-84-09-45476-1 $1 011 $a 2340-1095 $1 200 1 $a ICERI 2022 $e Conference Proceedings $v Pp. 6700-6705 $1 210 $a Valencia $c IATED $d 2022 $1 710 12 $a ICERI 2022 $b 15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation $d 15 $e Sevila $f 7.-9.11.2022
    541
    1-
    $a Dizajnové myslenie ako metóda pre tréning mäkkých zručností študentov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0075520 $a zručnosti mäkké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004712 $a práca tímová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030529 $a Boorová $b Brigita $p EUBFPMKML $4 070 $9 34 $f 1979- $T Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080698 $a Orfánusová $b Veronika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1984- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1982- $q ZU $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0134060
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220715093751.7
    100
      
    $a 20110620a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Motivačné faktory z pohľadu pracovníkov v potravinárskom priemysle $f Nadežda Fuksová
    330
      
    $a Pojem motivácia. Pracovná motivácia ako dôležitá súčasť manažmentu ľudských zdrojov. Špecifiká motivačných programov .
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0133994 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 7, č. 3 (2011), s. 111-116 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2011
    541
    1-
    $a Motivational factors in the view of food industry workers
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002078 $a faktory produktivity práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003494 $a motivácia pracovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    675
      
    $a 331.101.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000098 $x Pracovná motivácia. Pracovná morálka. Podnety k práci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033248 $a Fuksová $b Nadežda $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110620 $g AACR2
  4. SYS0107142
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240313090345.6
    010
      
    $a 978-80-247-2423-2
    100
      
    $a 20091127dłłłłłłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    1-
    $a cze $c ger
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Rétorika a prezentace $f Emil Hierhold
    205
      
    $a 7. aktualiz. vyd.
    210
      
    $a Praha $c GRADA Publishing $d 2008
    215
      
    $a 380 s.
    225
    2-
    $a Expert
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002219 $a rétorika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004815 $a prednášatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004816 $a prednášky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002827 $a koncepcie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003504 $a multimédiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004519 $a poradenstvo
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0007036 $a Hierhold $b Emil $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0012733 $a Michňová $b Iva $4 730
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091127 $g AACR2
  5. SYSh0005760
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20090907144429.7
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a služby obchodné
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 582 $b Zväčša trhové formy, podporujúce hospodárske podnikanie v iných sektoroch a zložkách ekonomiky ako adresné riešenia založené na vysoko špecializovaných činnostiach. Sú to ekonomické činnosti, ktoré ovplyvňujú konkurencieschopnosť podnikov ako intermediálne vstupy v hodnotovom reťazci tým, že vyvolávajú zmeny produkčného systému a tým aj efektívnosť a užitočnosť činností. Svoje opodstatnenie majú predovšetkým v podmienkach trhovej ekonomiky.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.