Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0211347
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20200228084648.5
    011
      
    $a 1213-6204
    100
      
    $a 20051003d2016----m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a aha
    200
    1-
    $a Sociální práce $e recenzovaný odborný časopis $d Sociálna práca $z slo
    210
      
    $a Brno $c Asociace vzdělavatelů v sociální práci $a Ostrava $c Fakulta sociálních studií Ostravské univerzity v Ostravě $d 2015
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0034221 $1 200 1 $a Sociální práce
    462
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262778
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0004547
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040826130853.4
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a postavenie žien
    675
      
    $a 316.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000044 $x Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H
  3. SYSh0007273
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20170714101406.5
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a vzťahy medziľudské
    675
      
    $a 331.104 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000107 $x Pracovný pomer všeobecne. Industrial relations. Labour relations
    675
      
    $a 316.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000043 $x Sociálne procesy
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Eisler, Jan. Výkladový ekonomický slovník podnikateľa, Žilina: Poradca, 2003, s. 54 $b Teória, zakladateľom ktorej je profesor E. Mayo, ktorý v rokoch 1927-1933 prehodnotil na základe svojho pozorovania predchádzajúce poznatky o úlohe zamestnancov podniku ako obyčajného prívesku stroja. Tvrdí, že podnik nie je len systém zameraný na dosahovanie maximálneho zisku, ale je to tiež spoločenstvo ľudí, ktorí majú cítiť uspokojenie z dobre vykonanej práce. Základom medziľudských vzťahov v podniku je teda psychologické pôsobenie na zamestnancov podniku, aby pracovali s chuťou a oddanosťou k firme.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.