Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0164753
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231116121915.2
    100
      
    $a 20130124a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Firemný personálny mentoring $f Dana Ondrišíková, Gabriel Varga
    330
      
    $a Teoretické úvahy o mentoringu. Pojem mentor. Podstata mentorskej podpory zamestnanca. Profesionálny význam mentoringu pre firmu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228284 $1 011 $a 1335-1729 $1 200 1 $a Manažér $e časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov $v Roč. 17, zoš. 67 (4/2012), s. 20-21 $1 210 $a Bratislava $c IBIS partner $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004696 $a práca personálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084078 $a mentoring
    675
      
    $a 331.108 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000113 $x Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049763 $a Ondrišíková $b Dana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049764 $a Varga $b Gabriel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130124 $g AACR2
  2. SYS0128565
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231114073654.5
    100
      
    $a 20110428a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Virtuálna fakulta - elektronizácia vzdelávania $f Ján Skalka ... [et al.]
    330
      
    $a Informatizácia spoločnosti a nutnosť znižovania nákladov aj v procese vzdelávania. Poskytovanie vzdelávania s využitím e-learningu. Elektronické (kombinované a dištančné vzdelávanie). Zvyšovanie úrovne vzdelávacích služieb a efektívny prístup k vzdelávaniu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0211886 $1 011 $a 1335-5864 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl $v Vol. 22, no. 1 (2011), s. 31-36 $1 210 $a Bratislava $c Ústav informácií a prognóz školstva $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006371 $a štúdium vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007252 $a vzdelávanie dištančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006364 $a štúdium diaľkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015410 $a Skalka $b Ján $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110428 $g AACR2
  3. SYSh0007566
    LBL
      
    00336nx^^^2200157^^^450
    005
      
    20040826130930.2
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a značky výrobkov
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.