Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0260267
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083742.9
    017
    70
    $a 10.20472/IAC.2019.052.035 $2 DOI
    035
      
    $a 156289 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191210d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Company Tools to Attract and Recruit Quality Workforce in the Labor Market $f Natália Matkovčíková, Miroslava Szarková
    301
      
    $a VEGA 1/0309/18
    330
      
    $a Analýza a prezentovanie výsledkov výskumu najefektívnejších nástrojov na získanie a udržanie pracovnej sily v kontexte súťaže medzi malými a strednými podnikmi na Slovensku. Význam moderných metód personálneho marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260093 $1 010 $a 978-80-87927-91-5 $1 011 $a 2336-5617 $1 200 1 $a Proceedings of the 52nd International Academic Conference $b elektronický zdroj $e Barcelona, 23 - 26 September 2019 $f Edited by: Jana Holmanová $v Pp. 177-186 online $1 210 $a Prague $c International Institute of Social and Economic Sciences IISES $d 2019 $1 215 $a [611 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076508 $a Holmanová $b Jana $4 340 $1 710 12 $a IISES 2019 $b International Academic Conference $d 52. $e Barcelona, Spain $f 23.-26.9. 2019
    541
    1-
    $a Podnikové nástroje prilákania a náboru kvalitnej pracovnej sily na trhu práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005699 $a sily pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037254 $a Matkovčíková $b Natália $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1982- $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1951- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191210 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0232518
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20171215124930.5
    035
      
    $a f81c14e7-d815-4ec9-8109-bdeb1b1dd44e
    100
      
    $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Proces tvorby marketingového plánu podniku $e bakalárska práca $f Tibor Lacko $g školiteľ: Peter Šinský
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 53 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067281 $a Lacko $b Tibor $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021044 $a Šinský $b Peter $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYSk0002483
    LBL
      
    02180nx^^^2200445^^^450
    005
      
    20230222074055.5
    100
      
    $a 20030611csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2
    210
    02
    $a Slovenská akadémia vied
    410
    02
    $a SAV
    410
    02
    $a Slovak Academy of Sciences
    410
    02
    $a Centrum pedagogického výskumu ÚVSK SAV
    410
    02
    $a CPV
    410
    02
    $a SAV - Odbor pre vzťahy s verejnosťou
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030611
    980
      
    $a Klemensova 19 $x P $b Bratislava $d 813 64

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.