Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0304587
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241030115542.2
    035
      
    $a 1237913 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241014a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing $f Simona Burzová
    301
      
    $a VEGA 1/0505/22
    301
      
    $a I-24-105-00
    330
      
    $a Cieľom tohto príspevku je preskúmať dva dôležité prvky spotrebiteľského správania, konkrétne influencerov a etnocentrické tendencie. V tomto článku využívame množstvo vedeckých a filozofických metód, ktoré nám pomáhajú systematizovať súčasné poznatky v oblasti influencer marketingu, ako aj spotrebiteľského etnocentrizmu. Hľadáme aj potenciálny prienik týchto dvoch polí. Treba si uvedomiť, že ak influencerov chápeme ako sprostredkovateľov produktov alebo produktov, miera spotrebiteľského etnocentrizmu môže ovplyvniť výber a vnímanie influencerov. V tejto súvislosti možno na základe tu prezentovanej literatúry očakávať určitý prienik medzi týmito dvoma marketingovými doménami. Článok má teoretický charakter, preto by bolo užitočné v budúcnosti empiricky overiť uvedené teoretické predpoklady.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304581 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 17-25 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024
    541
    1-
    $a Spotrebiteľský etnocentrizmus z hľadiska influencer marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089689 $a Burzová $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1999- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241014 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0018453
    LBL
      
    00246nx^^a22001213^^450
    005
      
    20230117131948.0
    100
      
    $a 20080115asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Horová $b Michaela
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080115
  3. SYS0308474
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250506093745.0
    017
    70
    $a 10.21511/imfi.21(3).2024.12 $2 DOI
    100
      
    $a 20250506a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a The Nexus between financial Literacy, Risk Perception and Investment Decisions: Evidence from Indonesian Investors $f Wendy Wendy
    330
      
    $a Finančná gramotnosť je pre jednotlivcov alebo domácnosti základným faktorom pri investičných rozhodnutiach. Problém nedostatočnej finančnej gramotnosti sa však stále považuje za jeden z faktorov obmedzujúcich vytváranie úspešných investícií, najmä v súvislosti s vnímaním rizika. Niektorí investori utrpia finančné straty v dôsledku svojej obmedzenej finančnej gramotnosti, čo vedie k neefektívnym investičným rozhodnutiam a vedie k rizikovým investičným voľbám. Preto si táto štúdia kladie za cieľ preskúmať prepojenie medzi finančnou gramotnosťou, vnímaním rizika a investičnými rozhodnutiami. Moderovaná regresná analýza bola použitá pre 233 investorov v Indonézii, ktorí absolvovali školenie v oblasti finančného manažmentu. Výsledky ukázali, že finančná gramotnosť má pozitívny a významný vplyv na investičné rozhodnutia, čo znamená, že by sa mohla využiť na zlepšenie kvality investičných rozhodnutí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0307284 $1 011 $a 1810-4967 $1 200 1 $a Investment Management and Financial Innovations $b elektronický zdroj $v Vol. 21, no. 3 (2024), pp. 135-147 $1 210 $a Sumy $c LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives" $d 2024
    541
    1-
    $a Prepojenie medzi finančnou gramotnosťou, vnímaním rizika a investičnými rozhodnutiami: Dôkazy od indonézskych investorov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037564 $a gramotnosť finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001796 $a domácnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005506 $a rozhodovanie investičné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002443 $a Indonézia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0094314 $a Wendy $b Wendy $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250506 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYSk0003483
    LBL
      
    00592nx^^^2200229^^^450
    005
      
    20230105075034.1
    100
      
    $a 20030611csloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    210
    02
    $a Schäffer-Poeschel Verlag
    410
    02
    $a Schäffer-Poeschel
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030611
    980
      
    $x P $x V $b Stuttgart $e DE

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.