Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYSp0029331
    LBL
      
    00548nx^^^2200169^^^450
    005
      
    20240701130400.0
    100
      
    $a 19980303csloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Bracjun $b Anatolij
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030703
  2. SYS0305651
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241217114108.4
    035
      
    $a 1266141 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241217a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan $d Marketing Communication of The Slovak Medical Spa Pieštany $f Ladislav Mura, Nikoleta Fusková, Alexander Frasch
    301
      
    $a VEGA 1/0271/23
    330
      
    $a Spoločnosť Slovenské liečebné kúpele Piešťany má v histórii kúpeľníctva veľmi významné postavenie. Aj preto je mimoriadne dôležité, aby firma optimalizovala marketingovú komunikáciu, aby bola čo najefektívnejšia. Cieľom príspevku je zhodnotiť marketingovú komunikáciu spoločnosti Kúpele Piešťany a vypracovať návrhy na zlepšenie jej súčasnej úrovne. Na naplnenie tohto cieľa boli použité najmä metódy kvantitatívneho výskumu a analýzy, ako aj nástroj Semrush. Prieskum ukázal, že hoci Slovenské kúpele Piešťany aktívne propagujú svoje služby na sociálnych sieťach a webovej stránke, dve tretiny opýtaných si nevšimli ich marketing, čo môže byť spôsobené „bannerovou slepotou“. Spoločnosť by mala zlepšiť online propagáciu pre mladšiu vekovú skupinu a optimalizovať obsah na platformách ako YouTube so zameraním na témy súvisiace so zdravím mladých ľudí a skúsenosťami zákazníkov. Mali by tiež zvýšiť svoje reklamné pôsobenie v printových médiách a televízii a zvážiť spoluprácu s lekármi pri sprostredkovaní liečebných pobytov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305297 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 16, č. 2 (2024), s. 101-115 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005581 $a ruch cestovný kúpeľný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0084164 $a Mura $b Ladislav $p EUBOBFKCR $4 070 $9 40 $f 1979- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0085541 $a Fusková $b Nikoleta $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0059513 $a Frasch $b Alexander $p EUBOBFKCR $4 070 $9 40 $f 1992- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241217 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.