Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYSp0074746
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20240701130735.4
    100
      
    $a 20030701csloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kulik $b Juraj
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030701
  2. SYS0129100
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221107083451.8
    100
      
    $a 20110511a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Podniková kultúra a jej vplyv na efektívne využívanie ľudských zdrojov $f Jana Fabianová, Jaroslava Janeková
    330
      
    $a Pozitívne a negatívne vplyvy podnikovej kultúry na pohodu pri práci, kvalitu a efektivitu práce ako aj na komplexnú kvalitu samotného podniku. V príspevku sú charakterizované typy podnikových kultúr, pozornosť je venovaná taktiež prvkom vplývajúcim na rozvoj ľudského potenciálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0127627 $1 200 1 $a Akademické pohledy do znalostní ekonomiky $b elektronický zdroj $e sborník Katedry aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci $f editor Pavla Slavíčková $v S. 54-60 $1 210 $a Olomouc $c Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci $d 2011 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003494 $a motivácia pracovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003939 $a odmeňovanie
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036909 $a Fabianová $b Jana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0038044 $a Janeková $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110511 $g AACR2
  3. SYS0243943
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220713131243.8
    100
      
    $a 20180607a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Přednákupní rozhodování spotřebitelů z generace mileniálů při on-line nakupování v České republice a vymezení odlišností vůči chování asijských zákazníků $f Květa Olšanová, Petra Kotalová
    330
      
    $a Identifikácia špecifických informačných zdrojov pre on-line zákazníkov z Generácie milénianov v Českej republike vo vybraných produktových katalógov. Porovanie so spotrebiteľmi v Ázii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0243847 $1 011 $a 1801-7118 $1 200 1 $a Scientia et societas $e časopis pro spoločenské vědy a management $v Roč. 14, č. 1 (2018), s. 40-55 $1 210 $a Praha $c Newton College $d 2018
    541
    1-
    $a Pre-Purchase Decision Making Process of the Millennial Consumers in On-Line Shopping in the Czech Republic and Determination of Differences vs. Asian Customers’ Behavior
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002710 $a katalógy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001181 $a Ázia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053285 $a Olšanová $b Květa $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0070848 $a Kotalová $b Petra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.