Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BUREŠ, Ivan. Co v marketingu znamená "leverage". In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 8, s. 22 [čes. časť].
    článok

    článok

  2. JIRÁSEK, Jiří. Expanze doplňuje komerční úvěr a usnadňuje rozvoj malých a středních podniků. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2017. ISSN 1212-4273, 2017, roč. 24, č. 8, s. 30-31.
    článok

    článok

  3. VRÁBELOVÁ, Eva. Finančná kríza v Grécku. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2015. Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2015 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 16. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 3. - 4. december 2015. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2015. ISBN 978-80-225-4219-7, s. [713-718] CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.