Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0004138
    LBL
      
    01377naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231004074631.7
    100
      
    $a 20040209a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Konkurencieschopnosť živnostníkov v okrese Košice - okolie $f aut. Monika Hudáková
    330
      
    $a Príspevok analyzuje stav, vývoj a konkurencieschopnosť živnostenského podnikania v okrese Košice - okolie a zároveň navrhuje niektoré perspektívy rozvoja tohto sektora. Faktory, ktoré nepriaznivo vplývajú na živnostenské podnikanie. Príčiny zániku súkromných firiem.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052506 $1 011 $a 1335-6186 $1 200 1 $a Ekonomika poľnohospodárstva $d Economics of agriculture $z eng $v Roč. 3, č. 4 (2003), s. 55-60 $1 210 $a Bratislava $c Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva $d 2003
    541
    1-
    $a Competitiveness of small and medium enterprises in the district of Košice - okolie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004273 $a podnikanie malé
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004280 $a podnikanie stredné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004285 $a podnikanie živnostenské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001488 $a Hudáková $b Monika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040209 $g AACR2
  2. SYS0002967
    LBL
      
    00423nx^^^22001813^^450
    005
      
    20180621111443.2
    100
      
    $a 20040625asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    250
      
    $a starostlivosť o zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 2003
    810
      
    $a Sivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 324 $b Marketingové aktivity, proces zisťovania a analyzovania potrieb zákazníkov, pokrytie potrieb, zisťovanie vernosti a lojality zákazníkov. Kvalitná starostlivosť o zákazníkov je súčasť marketingovej stratégie, nástroj diferenciácie, konkurenčnej výhody. Cieľom je spokojnosť zákazníka.
    980
      
    $x H

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.