Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. DORČÁK, Peter. Analytický pohľad na podmienky maloobchodných sietí v odbytovom kanáli a porovnanie s podmienkami najväčšieho online maloobchodného predajcu : inauguračná prednáška : odbor inaugurovania: 3.3.16 Ekonomika a manažment podniku. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 91 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-8165-228-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. GABRIŠ, Miloš - KREMEŇOVÁ, Monika. ECR II.- Účinky ECR na dostupnosť rýchloobrátkových tovarov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 3, s. 37-49. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  3. PARUCH, Martin. Efektivní prodej (nejen) bankovních produktů v multikanálovém prostředí. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273, 2019, roč. 26, č. 6, s. 32-33.
    článok

    článok

  4. RUSSELL, Edward. Grundlagen des Marketings. München : Stiebner, 2010. 191 s. ISBN 978-3-8307-1379-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch. Wiesbaden : Springer Gabler, 2013. 592 s. Research. ISBN 978-3-658-01985-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. ŠKULTÉTY, Jozef. Konsolidovaná účtovná závierka - nástroj rozhodovania manažmentu podnikateľského subjektu : dizertačná práca. Školiteľ: Jana Hvoždarová. Bratislava, 2001. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Marketing Channels in the Context of Alternative Food Networks. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st Edition. Krakov : Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2018. 150 s. [7,5 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-83-8111-065-5. [Počet ex. : 32, z toho voľných 28, prezenčne 4]
  8. DORČÁK, Peter. Marketingový odbytový kanál. Recenzenti: Radoslav Delina, Radovan Bačík, František Pollák. 1. vyd. Prešov : EZO.sk, 2010. 145 s. [7,25 AH]. ISBN 978-80-970564-1-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. REMEŇOVÁ, Katarína - JANKELOVÁ, Nadežda. Multiple Revenue Streams Model of Wineries. In ERAZ 2018: Knowledge Based Sustainable Economic Development. International Scientific Conference. ERAZ 2018: Knowledge Based Sustainable Economic Development : Conference Proceedings of the Fourth International Scientific Conference, June 7, 2018, Sofia, Bulgaria. - Belgrade : Association of Economists and Managers of the Balkans, 2018. ISBN 978-86-80194-12-7, pp. 222-229 online. VEGA 1/0109/17.
    článok

    článok

  10. ŠTEFKO, Róbert et al. Základy marketingu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Jaroslav Ďaďo, Jiří Kern. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. 415 s. [20,75 AH]. ISBN 978-80-89568-07-9.

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.