Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Do generations matter when marketing water? A study of consumption preferences across Generations X, Y, Z and Swing generation of seniors. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 144-152 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  2. 2002 ,č. 1-4. Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2002. 4x ročne. ISSN 1335-2350 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  3. 2021 ,Časť I.-VI.. Zákony 2021 [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
    Zákony 2021

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.